Småkakans dag den 6 januari
Har som tur inga hemma, då hade de lagat i min mage, allihopa!😋😏
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det är småkakans dag idag. Kom precis på att jag har en rulle deg till sådana kakor som på bilden i #0: liggande i frysen. Får kanske ta fram den och baka lite kakor. Har inte så många kakor kvar nu, efter alla fikakalas under helgerna. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Idag är det småkakans dag. Även i år har jag en rulle kakor som i #0: i frysen. Har dock kvar av dem jag bakade av första rullen också. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Det är småkakans dag idag.
Idag är det småkakans dag.
Har endast köpta pepparkakor hemma. Köpte en liten förpackning för annars hade jag inte fått några pepparkakor till jul. Har ätit ett par stycken.
#9: För att få plats med kakorna i det? 😊
#10:
Precis. . ( ber om ursäkt. , fel ämne och inlägg 😁😄😆)
HH 🙂
Haha, ett badkar fullt med Småkakor, det hade varit något det!😋😁🍪🍪🍪🛁
#11: Du kanske menade att du vill ha ett bakkar. 😁
#13:
Exakt. . Men jag vill ha ett badkar i toan. Ska prata med Mimer, min hyresvärd. 😄👌🌹
HH 🙂