Groupondeal på spritsgrejer, prisvärt?
Groupon har en deal på ett tårtdekorationsset från temnet.se
Jag vet inte riktigt vad många av delarna är till för. Ni som hållt på ett tag, vad tycker ni, är det lönt att köpa kittet eller borde jag beställa från ebay istället?
Då jag aldrig sett ett sådan sprits-set på eBay så har jag svårt att bilda mig någon uppfattning om det. Dock är det en tjej här forumet som köpte ett väldigt likt set på Tradera för runt 100 - 150 kr om jag inte minns helt fel.
Men man ska ju då hitta ett som finns i en aktiv auktion också.
Erbjudandet sänker ju priset nämnvärt och setet är säkert roligt att ha om man ofta spritsar sina tårtor istället för att klä dom i SP eller Marsipan :)
/T
Jag hittade ett identiskt set på en aktiv auktion på Tradera nu för 98kr + 58kr i frakt utan några bud och avslutas om ca 4 timmar.
Om du är intresserad finns den här. :)
Om du inte vill stressa och köpa ikväll så fanns ett likadant utan bud som slutar imorgon kväll som du hittar här. 10kr billigare, men då 11kr mer i frakt istället så det går ju nästan exakt jämnt ut.
Det finns säkerligen fler auktioner med detta set.
/T
Jag såg exakt samma kit i en tårtbutik (svensk) på nätet, billigare. Jag minns tyvärr inte vilken sida det var :(
Här!
http://www.kakburken.se/product_info.php?products_id=5864
Visst är det samma?
Tycker inte beskrivningen är speciellt säljande, jag funderade först på det men bestämde mig sedan för att investera i ordentliga grejer från början. Är ju inte mkt dyrare på e-bay tex.