Cake pops-grejer på toys r us?
Sitter och läser alla möjliga bakbloggar nu då jag inte har något att göra och inte kan sova, och trillade in på denna. Den handlar ju mycket om cake pops, så i ett av inläggen (på sida 3 tror jag) hade hon länkat till ett cake pop-set som kunde köpas på toys r us tydligen. Detta setet, men vad jag vet finns det inte i Sverige? Jag har inte varit i leksaksaffärer på ett tag, men om det finns sånt här kanske jag ska kolla igen
Någon som vet om detta set finns i Sverige?
Förlåt för osammanhängande text.
Jag är sällan inne i leksaksaffärer men jag är tveksam till att det CakePop-setet finns i ToysRUs här i Sverige. Jag har precis kollat igenom deras svenska webbutik och inte ett spår av något som har med CakePops att göra.
Jag blev dock extremt sugen på att köpa ett sånt set jag också.
Ska prata med en vän som bor här i Sverige men har en Amerikansk adress så att han kan beställa prylar från USA till lägre frakt och tullpriser. Isf skulle jag kunna kolla upp vad det skulle kosta med frakt, tull och allt sånt om du vill :)
För jag har verkligen såå svårt att få fin form på mina CakePops så ett sådant set vore ju idealiskt och mycket billigare än att köpa såna där "My little CakePop mould" som finns i webbutikerna här.
Det skulle även få mig att göra CakePops oftare för det är ju något väldigt smidigt att pyssla ihop om man inte har överdrivet gott om tid på sig men baklusten faller på eller om man känner för att vara lite kreativ en stund och dekorera på lite roliga sätt! 
/T
#1 Nej inte jag heller, därför jag trodde jag missat nåt men finns det inte på dom svenska sidorna finns det nog knappast i butikerna heller. Måste kolla BR sen bara för det.
Mm jag också, och dom cakepop-formarna som finns här i sverige är ju jättedyra, medans detta setet var billigt. Tycker toys r us kan utöka sitt sortiment här i sverige hah.
Ja kolla gärna upp det till mig också, tack! 
Ja jag håller på att kolla igenom hela amerikanska sidan för Toys'R'Us nu och dom har ju allt från såna CakePop-set till Wilton's ugnsformar och allt möjligt där emellan.
Varför har dom inte sånt i leksaksaffärerna här? Orättvist som attans för isf hade jag ju gått och handlat "leksaker" var och varannan vecka! 
Kommer nog hitta fler saker jag skulle vilja ha inom bakning där ifrån om jag kollar igenom alla saker.
Ska absolut ta och prata med Johan om han skulle kunna tänka sig att beställa iaf 2 såna set åt mig nästa gång som han själv ska handla genom sin amerikanska adress för då blir det ännu billigare frakt för oss ifrån USA och hit och även billigare tullavgift. Så löser vi det så att jag skickar ner det till dig eller något sen.
Men han tycker om mig så jag behöver nog bara se lite oskyldig ut och titta med "valp-blick" och blinka lite så är det fixat! Haha nu var jag inte alls sexistisk eller ska utnyttja mitt feminina, oskuldsfulla utseende 
/T
#3 Jag kollade aldrig igenom den men nu får jag nog göra det tror jag. Jaa jag vill också ha sånt här, då hade jag fortfarande kunnat handla leksaker. Och hade det varit så pass billigt är det ju ännu bättre.
Lättare att jag hämtar det hos dig annars, du blir inte av med mig såå lätt haha
Man måste ju utnyttja sina förmågor till fullo 
Ja det var riktigt bra pris! Om han kan fixa det så får du såklart komma hit och hämta det om du hellre vill det.
Ja eller hur, har man ett oskyldigt utseende och långa ögonfransar så får man ju se till att använda det också! 
/T
Jag var inne där senast förra året, nu drar jag till djuraffärer istället.. lol xD
Nej men, det brukar finans lite saker. Typ papperstallrikar och muggar men inte något annat har jag för mig :)
#5 Men precis, annars är ju den förmågan fullkomligt bortkastad haha
#6 Haha jag också.. Djuraffärer är roligare ju!
Ja sådana typiskt kalas-grejer brukar ju finnas, men jag har inte sett några bakgrejer jag heller. Nästan så att jag ska gå in och kolla nästa gång jag är iväg..
Cake pops har väl inte blivit en sån megahit i Sverige som jag upplevt det. Det är i allafall inte så stort (än).
Ska erkänna att jag aldrig testat, men jag har en söndrig tårtbotten i frysen som ska bli dammsugare eller cake pops.
För att återvända till ämnet så; det enda jag sett är faktiskt böcker om cake pops, aldrig nåt hjälpmedel. Konstigt att inte Panduro hakat på detta och skapat något set tycker jag.
Fred och god växt!