Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1149 ggr
skogstossan
1

Nytt bakverk: Bubbeltårta

Jag har gjort en ny tårta. Den kan ni se här: http://bakministeriet.blogspot.se/

bakministeriet.blogspot.com

powderpuff
0

Det låter jätte gott och den ser fin ut också Glad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

skogstossan
1

Den var sjukt god!

powderpuff
0

Skrattande

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Tessen
4

Hej. Absolut inte för att vara otrevlig nu för så är det verkligen inte menat, men ist för att länka din blogg varje gång du gjort en tårta (dom är för övrigt väldigt fina och ser skickligt gjorda ut) så vore det så himla mycket trevligare om du,som alla vi andra, lägger in en bild här på bakverk i ett nytt inlägg under just "Tårtor - Bilder". Jag tycker det blir så mycket trevligare eftersom när man ser en sån rubrik förväntar man sig en bild och kanske en liten kort text om vad den är fylld med eller vad man är extra stolt över med utseendet.

Du görverkligen underbara, färgglada tårtor. Så det vore roligt om du kunde lägga in en bild här och skriva om du testat en ny metod, om du gjort någon god kombination av smaker eller om du bara är stolt och vill skriva att du är nöjd med den. Sånt är så otroligt mycket mysigare och trevligare att se än en blogglänk varje gång du gjort en ny tårta. Självklart kan du länka din blodd islutet av meddelandet och du gör ju som du vill, men det är ju en tråd för bilder och jag skulle bli väldigt glad om du kunde göra så med kommande tårtor.
Om det skulle vara okej för din del såklart! :)

/MVH

/T

skogstossan
0

#4. Jag tycker nog det är tvärtom där. Det är roligare, mer spännande och mer personligt att få en länk till en blogg. Däremot kan jag kanske hålla med om att jag lagt inlägget i fel kategori. Det har dessutom hänt att jag lagt in bilder direkt i inläggen. Man kan ju faktiskt variera sig. 

Jag tycker också att det känns onödigt att åter igen skriva och lägga ut samma bilder här som redan finns ute på nätet. De bilder jag vill lägga ut och den informationen jag vill dela med mig av finns ju redan på bloggen. Vill man inte klicka på länken så måste man ju inte. Men visst när andan faller på kan jag nog lägga ut en och annan bild här också!:)

Tessen
1

Okej, men lägg då gärna i någon av kategorierna "Övrigt" eller "Off Topic" eftersom detta är "Tårtor - Bilder" men du endast har lagt in en länk till din blogg och ingen bild. Så jag flyttar över denna tråden till "Övrigt".
Hoppas du inte tar illa upp för det är absolut inget illa menat, vill bara att trådarna sak hållas på rätt ställe så att man hittar det man söker när man letar i kategorierna och denna är ju för bilder, inte blogglänkar.
Det är inget illa menat alls, utan bara så att trådar hamnar i rätt kategorier. :)

/T

skogstossan
0

Varför skulle jag ta illa upp? Du är väl moderator och då antar jag att ditt jobb är att flytta på trådar som hamnat fel?