söker recept på Marshmallows fluff
Hej!
Jag söker recept på Marsmallows fluff, är det någon som kan tipsa mig. Skulle jag bli så tacksam.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
**MARSHMALLOWSFLUFF
**3 äggvitor
2 cups vit sirap
½ tsk salt
2 cups florsocker
1 msk vaniljextrakt
Vispa äggvitor, sirap och salt på häg hastighet i ca 10 min tills det har blivit tjockt.
Sänk till låg hastighet och häll i florsockret, kör tills allt är blandat. Till sist häller du i vaniljextraktet och blandar in det ordetligt.
Tack så jättemycket för receptet 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vet att det är en gammal tråd, men är det inte marschmallows i marschmalllowfluff? O.o
#3 Nej det är det inte :) Men det gör av ungefär samma ingredienser som marschmallows förutom glukos (eller ngt förtjockningsmedel) eller vad det nu är som får dom att hålla ihop :) Detta används i smörkrämen och liknande för det går ju inte göra marschmallow-smörkrämen med nedsättande marschmallows i för då skulle det bara bli segt och svårhanterat. Det smakar dock som marschmallows och till skillnad från fluffet på burk kan man göra det billigare, men smaksätta hur man vill mest essenser ist för bara ha vanilj, jordgubbar och hallon att välja på och det går ju även färga som man vill. :)
/T
#4 ah nu är jag med igen, tack för uppklarnandet ^^ bara för det måste jag testa att göra sånt eget snart..