Viktigaste tårtan blev kaos
Nu är bröllopstårtan klar och just nu känner jag att jag ska bara göra till min mamma nästa helg och sedan bara till mina aldra nämraste, inga andra vänner eller så.
Den viktigaste tårtan jag någonsin gjort blev jag så missnöjd med som alldrig förr. den lutar så det visslar om det, varför? jo, för bottnen gick sönder innan jag fyllde, men trodde det skulle gå ändå.
Hade inte tid att göra om. både ledsen och besviken på mig själv.
hoppas ändå på ngt vid att brudparet blir nöjda.
dessutom klibbigt och svårt att hålla på med överhuvudtaget i värmen.
Nej då jag tror iten alls den blev så illa som du skriver. Man är ju så kritisk mot sig själv så man blir ju kanppt nöjd med något.
Värmen har ju iten gjort de lättare precis 
Hoppas på att få se bild på den för jag tror ändå den blev jätte bra 
den lutar jättemycket och det är främst det jag är missnöjd med, det kommer bild, men absolut inget jag är stolt över
Gumman då, var inte så hård mot dig själv! Alla gör misstag ibland! Man ska inte baka stressad och inte ha tid att rätta till fel för då kan det råka bli så och då blir man förbannad på sig själv. Jag vet mycket välhur det är! Du har en enorm talang inom tårtdekoration och du borde inte ge upp det du tycker är roligt på grund av ett enda fel som vem som helst kunde ha gjort! Att fela är mänskligt och du är inte mer än människa. Du är lika bra ändå!
Låt det gå ett litet tag och pyssla bara med det som hobby och känn efter om du tycker det känns rätt! Men låt absolut aldrig ett fel knäcka dig! Som sagt, du är inte mer än människa och även den bäste kan göra misstag under tidspress!
Försök att ha lite perspektiv och se till dina andra tårtor, som iaf alla andra här inne tycker är underbart vackra och så gör även jag!
Är det verkligen värt att slänga bort något du tycker om för att en tårta gick fel?
Jag tror absolut inte att brudparet är arga, sura eller någonting sånt. Dom förstår ju också att du inte kan göra precis vad som helst under tidspress om dom har lite vett!
Du är en duktig och kreativ tjej. Så snälla, tänk igenom det innan du slänger bort något som du bara för några dagar sedan funderade på att satsa på att jobba med!
Du är en bra och fin tjej först och främst, sen så är du även en väldigt talangfull tjej med mycket kreativitet och skicklighet!
Massvis med kramar till dig!
/T
Usch vad tråkigt! Dock tror jag att man är sin största kritiker. Men jag vet vilken panik och uppgivenhet man kan känna när det inte blir som man tänkt sig.
Tårta mera!
Åh vad fin den är. Dina dekorationer väger upp allt så den ser inte sned ut 
Gud va fiiiiin :D underbart vacker ju!
den finaste tårta jag sett :O
den är ju JÄTTEFIN!! :o
Tack ska ni ha alla!