Senasta tårtan - Med Varg
Proffsigt! :D
Skit vad snygg 
Skulle gärna också vilja ha tag i vargen. Har de någon hemsida?
Marie gör mest tecknade figurer, men frågade henne om hon kunde göra en till mig? hon skickar inte gärna så du vet, i så fall på egen riskt. men www.marieshobbycorner.se blogg cakesandsweets.blogspot.se
O så min blogg jessicastartor.blogspot.se
Tack för länken
Är det de Finja vid Hässleholm? De är ju så man skulle kunna köra dit (bor i Kristianstad)
Ja, det är i Finja.. Ja dit är ju inte så långt då så dit kan du säkert köra dig, hon har så mycket fina grejor o inspiration, och hon är snäll och hjälpsam =)
Puwderpuff, kollade du med marie?
Nej, jag har inte gjort de. Jag ska göra en siluett av en varg i stället tänkte jag.
Ska göra en svart tårta men en relativt stor gul måne på och så ska jag försöka skära ut en varg där. Har hittat en bild på hur den ska se ut men om den gör de sedan när den är färdig är ju något helt annat 

Okej.. låter ju som det kan bli fint det också.. jag funderade också först på om jag skulle skära ut en varg, men jag är inte så värst bra på att rita och så..
Men tänkte försöka mig på att göra en siluett av Hello Kitty till min dotter i juli.
jag hoppas de. För han som ska ha tårtan är galen i vargar.
Hade tänkt mig något sådant här
Jag tänkte jag skulle skriva ut bilden och rita av den på ett hårdare papper och kära ut månen med vargen i och sedan lägga de på den gula SP:n. I och med tårtan är svart behäver jag inte rita vargen sedan och lägga på månen
Bild kommer sedan 
Ja, så kan man ju göra,. tror det kommer bli jättefint… du får absolut lägga upp en bild sedan.