Fyllnings förslag.
Hej hopp!
Finns det nån vänlig som vill hjälpa mig att sätta ihop smaker i tårta…ja vad man kan ha ihop som passar när man fyller tårta med två olika smaker som inte "skär" i smaken.

Min nya favorit är ett lager vitchokladfluff och ett med bär oftast hallon/blåbär
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hurdan tårta vill du ha? Fruktigt, sött, syrligt? Chokladbottnar, ljusa bottnar eller andra varianter? 
#2 Det är ljusa bottnar och det får inte vara alltför sött som det kan bli av tex dubbelnougatfluff tex..
Citronfromage på ett lager och rårörda blåbär på ett tycker jag är mums på ljusa bottnar!
Många bra tips här.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Banan samt chokladsmet/nutellaaktigt :) omnom
Chokladmousse och sedan uptinade frysta hallon, mums!
Limemousse och jordgubbsmousse, ev lite mosade, rårörda jordgubbar utsmetat på bottnarna ist för att "safta" dom.
/T
Jag bara älskade Lime mousse och cocos fluff ihop.Inte för sött och frisk smak.Mycket god!!
Jag körde på hallonmousse och dumlefluff på min första tårta jag gjorde igår/idag.. Jätte god och uppskattad!
Nästa gång funderar jag på att pröva aftereightfluff och päronmousse tillsammans med någon chokladbotten kanske… Vore gott att pröva..
Sen ska jag nog en annan gång ta sådana där halvskurna chokladapelsiner (kommer just nu inte på namnet på vad de heter) och göra fluff utav, och sen göra en apelsin eller citronmousse till, och ljus sockerkaksbotten.. Och dekorera som en gräddtårta med geleinlagda apelsiner och bryten choklad över.. c:
#9 det lät jättegott! Finns dom recepten att hämta här inne på forumet??
10# romerska bågar ;D
#12: Kom på det sen ;)
#11 Jajamen, här är dom..
http://bakverk.ifokus.se/discussions/4d7162b3b9cb4622330712f7-recept-pa-tartfyllningar
En bit ner hittas lime & cocos fyllningen.
Tack! Ska minsann prova för lät så gott :)
Tack igen Shettisar! Där fanns ju en hel del goda förslag 
Jajamen, Limen är super god jag lovar