Bakverk iFokus

Bakverk

Etikett: recept
Läst 1114 ggr
Lissi08
0

Vår Egna Recept Bok :)

Hej alla! Jag är ny här men tänkte att det kanske skulle vara en bra idé om man öppnar en tråd med recept på olika bakverk :D
Jag älskar att baka nya bakelser hela tiden och är en sådan som alltid är på jakt efter nya experiment att göra :D

Så ja, här delar vi med oss våra skapelser :P hihi

Thea-Cazzy
0

Välkommen! Det låter som en kul idé Glad Jag kan lägga in några recept senare, ska äta nu ;P

Ebba-A
0

Det vore jättebra om man kunde hålla tråden ren: Det vill säga BARA recept, inga kommentarer elelr så. Det blir lättare att hitta då.

Värd på Choklad iFokus

Anne
0

.. och tyvärr kanske vi inte ska börja med att använda en  upphovsrättskyddad bild. Det kan bli stora problem med det.

Lissi08
0

oops mitt fel Skäms kan siteadmin ta bort denna tråd och så skapar vi en ny ? :)

dolfen
0

Skulle precis innan jag läste #3 berömma både fotot och bakverken. Flört

Någon kan plocka bort bilden och så kan recept och kommentarer skrivas i denna tråden + att någon Sajtvärd eller Medarbetare kan skapa en ny tråd och plocka ut recepten härifrån, och där (i den nya tråden) kan man i #0 ha en lista som är uppställd på något smart sätt (t.ex bokstavsordning eller bakverkstyp) som hänvisar till rätt "#" i den tråden.

Nu vet jag inte hur mycket arbete som detta skulle kräva. Men en idé iaf.

Glad

(Den bör kanske vara "nålad"!?)

Lissi08
0

#5 bra idé :D låter bra hihi måste bara få bort bilden på något sätt hihi sorry igen

Solaika
0

Bilden är borttagen.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Lissi08
0

tack så mycket :D Men nu är tråden förstörd med kommentarer jag gör en ny och om du skulle kunna ta bort den här så skulle det vara jätte gulligt Oskyldig hihihi (sorry för besväret)

Inlägget är låst för nya kommentarer