Scandinavian Cake Show 2008- Bilder
Tjena allihopa!
Nu har jag äntligen orkar ladda upp bilderna från Eventet i Kungälv som var nu i helgen. Kände mig väldigt slö så jag gjorde ett nytt album på min sida med alla bilder. Orkade inte fixa ut dom en och en i en tråd! 
Mycket nöje!

Mycket läckra bilder! Tur att man vet att det är dummies så man slipper tänka att man inte vill skära i dem ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Wow!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Vilka underbara tårtor. Jag kan knappt slita mig från bilderna. Jag blir så himla sugen på att kunna göra lika fina tårtor.
#1 Vad är dummies? en fråga till: Vad använder man gummi till. Finns att köpa i påsar på Tårtdekor och det står ingen förklaring heller. Blev llite nyfiken.

Man kan väl kalla dummies för fusk-tårtor. Allting på utsidan är äkta med insidan består av en slags frigolitform. Det är det smidigaste att använda om man vill öva på att göra tårtor. Kostar ju inte heller så mycket. Om jag vill öva hemma, tar jag en snygg bakform och vänder den uppochned och klär den sedan.

Man använder oxå dummies på tävling eftersom tårtorna ska stå framme länge i varma lokaler.. inte så lyckat med färskvaror då :)
Vad menar du med gummi april4?
Does it become a walk?
/Ida
Wow vilka fräcka tårtor alltså! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Aha.. sånt har man i när man gör tex egen FP.
Does it become a walk?
/Ida
Jahaa, då vet jag, tack för det. Konstigt att dom inte har nån förklaring vad grejen är till för.

De kanske inte har tänkt på att alla inte vet.
Does it become a walk?
/Ida
Kungälv *Yäääh!* xD Kom tyvärr inte dit :/
-' Rebecca Johansson

Nån som vet när och var den kommer vara i år? Blir det någon öht? Eller är det något annat lands tur?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

nej den kommer med största sannolikhet vara i Sverige. Om det blir samma lokal som sist i Kungälv, vågar jag däremot inte svara på.
Det var väl i kvarnkullen? :)
-' Rebecca Johansson

japp, det var det.