Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1073 ggr
ElinLilja
0

Tips på en god bål

Hittade ingen annan fokus sida att vända mej till så förhoppningsvis passar detta in lite här i alla fall.

Min kille fyller 20 om några veckor och planeringen är i full gång, nu är jag inne på att ha en bål att bjuda på, mest för skojs skull för det är en festlighet och ser så vackra ut tycker jag.

Det jag söker är en alkoholfri, som passar både barn och vuxna, inte för speciella grejor i, ska givetvis se god och inbjudande ut

Hoppas någon har ett bra tips, har redan letat på nätet men då jag inte orkar smaka på 100 olika så vill jag ha tips på båler som redan är provade och smaken här inne verkar väldigt bra =)

Tack på förhand!

// Elin

Solaika
0

Själv har jag aldrig gjort så mycket bål och sånt. Vet att mamma har gjort någon gång på hemgjord svartvinbärssaft och fruktsoda.

Men jag skulle tipsa dig om att kika in på matlust iFokus oxå så har du två ställen du kanske kan få tips på :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

AnneN
0

sockerdricka, fruktsoda, skivad frukt i valfria sorter… Supergott, och skulle ni sedan även vilja ha en med alkohol så är det bara att göra likadant och lägga till vodka

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ElinLilja
0

#1 Och jag som gick igenom alla i fokus sidor men missade matlsu, så tack för tipset!

#2 Så sant så, det brukar ju vara der enklaste som är det godaste, Tack!