Bakverk iFokus

Bakverk

Etikett: tårtor
Läst 1899 ggr
Derle
0

Tårtkurs hos tårtdecor

Hejsan alla!

Idag har jag varit på tårtkurs hos tårtdecor, ska under morgondagen lägga in en massa bilder jag fick tagit på kursen så ni får se lite vad vi pillade med och se vad vi fick lärt oss.

Jag behöver dock lite hjälp med detta, så ni som kan detta med artiklar så kom gärna med tips till mig…

Kramar Malin

Thea-Cazzy
0

åååh vad roligt! Vill jättegärna gå på en sån kurs, men får inte :/ Det ligger för långt bort XD

Derle
0

Haha du bodde väl i Helsinborg?? Finns ju kurser I Halmstad….denna var lite av en besvikelse då jag trodde vi fick göra varsin tårta och få med hem och visa upp :) Men nope….vi fick titta på och lära oss spritsa mest :( Men det var kul ändå.

Den i halmstad vet jag att man får med sig tårtan hem ;)

Thea-Cazzy
0

#2 ja :P Jag försöker övertyga mamma om det. Hon vet inte vad hon ska köpa till oss i julklapp, så då sa jag att jag önskade mig att få göra en sugarpaste tårta, och att få åka till Halmstad på tårtkurs XD Man kan ju hoppas iaf ;) haha! Men man kanske inte får gå på tårtkurs när man bara är 12 ;P Hur gammal måste man vara?

Derle
0

Ingen som helst aning, ring och kolla med dem. www.tartdesign.se

Thea-Cazzy
0

Nu har jag äntligen övertalat mamma! Vi ska åka upp och kolla nån dag :D Någon kurs blir det inte nu, men kanske om ett tag :)