Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1405 ggr
Solaika
0

Ny medarbetare!

Varmt välkommen som Medarbetare CarolineJ! Hoppas du ska trivas hos oss :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

mocchino
0

Välkommen Välkommen! :D

// Nathalie

CarolineJ
0

Tackar tackar!

Som nybörjare kommer jag nog att bombardera trådar med både frågor och tips!

Tipsen jag ger kommer nog många gånger (än så länge) handla om mina misstag som jag inte vill att andra ska råka ut för haha. Nä, men man ska ju inte vara duktig direkt. Det är väldigt kul att se hur man utvecklas. Och jag kommer nog lägga ut många foton.

Det jag märkt mest är hur mycket mer redskap och tillbehör det finns. Innan gick jag till coop och antog att det inte fanns mer än deras utbud. När jag sen hittade kakburken.se och tårtdecor så blev jag nästan gråtfärdig av lycka haha

Mina beroenden inom bakverk har blivit sugarpaste och cupcakes.

Jag älskar att dekorera! Nu har jag ungefär ett år på mig att öva och träna, är jag tillräkligt duktig då ska jag försöka göra min egen bröllopstårta!

Sen måste jag ju bara lägga in lite reklam för den sajt jag är Sajtvärd för, bröllop.ifokus. Där är även Solaika Medarbetare.

Så det blir bröllopsbak lite överallt.

Mvh Caroline

Solaika
0

Håller med dig Caroline! Kakburken och Tårtdecor va himmelriket när jag hittade dit! Farligt är det att sitta där o titta runt. Man blir lätt fattig ;)

Du kommer säkert vara jätteduktig om ett år! Jag började med tårtor på allvar för 1,5 år sen o gjorde ju min första bröllopstårta i fredags. Ska göra en till i augusti.

Självklart skulle jag gjort reklam för bröllop. Bra att du tog det initiativet själv :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

april4
0

Välkommen Caroline. Jag sitter fast på Tårtdekor för jämnan + Cake. central som jag är medlem i.

Hoppfull
0

Välkommen Caroline!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Angelclaw
0

Nej vad roligt :D varmt välkommen :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

CarolineJ
0

tackar tackar! :o)

just nu håller jag på med lite shopping på kakburken hehe

aliciia
0

* avis Oskyldig *

AnneN
0

Välkommen =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Flikka
0

Välkommen :P hoppas du kommer trivas :)

Egwene
0

Välkommen:)