Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1213 ggr
Solaika
0

Ny medarbetare

Jag ska be att få hälsa en ny medlem tillika Medarbetare välkommen.

Min kära far, HolyFool (Kennet heter han ju egentligen.. men han är ju en dåre så :-)).

Pappa bakar väldigt mycket matbröd och är otroligt duktig på det. Därför tror jag att han kan tillföra oss mycket kunskap.

Välkommen!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

drutten53
0

hejsan farsan..välkommen….äntligen en som kanske bakar lite utlänskt bröd…GLAD PÅSK på dig

HolyFool
0

Hej!

Efter lång övertalning lovade jag dottern att försöka bidra med något. Jag hoppas att det kan bli sånt som både ni och jag har nytta av.

Matbröd bakar jag gärna och försöker vara innovativ genom att kombinera på olika sätt. När det gäller sötbröd är jag inte mannen dock så det får någon annan ta hand om.

Solaika
0

Du är en dåre.. jag säger ju det. :-P Övertalning.. tur att du är far min ;-)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Hoppfull
0

Härligt! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Denna kommentar har tagits bort.
Liss
0

Välkommen:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

HolyFool
0

Hej Drutten, Hoppfull och LisetteS!

Tack för era hälsningar. Vi får väl hoppas att det blir bra. Jag har redan skrivit ett litet inlägg i tråden om matbröd.

drutten53
0

ojoj du måste jag hopa in där o kolla…påsk-kram

AnneN
0

Välkommen =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

Välkommen hit. Skoj med lite manlig fägring här inne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Asa-N
0

Ja välkommen in i "Dreglarnas Paradis" :o))

HolyFool
0

Tack igen för alla välkomnanden. Jag hoppas att era bilder, #9-11, inte är porträtt av er själva. I så fall blir jag mycket imponerad av era mattar som lärt er hantera en dator och att skriva, dessutom kan ni baka, mycket imponerande.

Tack #10, Om jag är så fager vet jag inte. Mina barn säger att min bild är "pappa som liten". Lite lika är det. Att baka är manligt, tycker jag.

AnneN
0

#12 nog för att min hund är duktig och smart men jag tror även hon har sina gränser för vad hon klarar av =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Asa-N
0

Hahaha nog för att Titanit är gullig och så men skriva har han inte lärt sig ännu *S* Det är en av våra hamstrar, Titanit som är på min avtar :o)

Faxlin
0

#12: Illrar är smarta djur, men att skriva förståligt på datorn är inget de riktigt fått kläm på ännu. Men gamlingen på min Avatar kan i alla fall skriva något ord om man släpper henne lös tillräckligt länge på tangentbordet. Men annars är det mest matte som sitter vid tangentbordet medans illrarna sussar i knät eller på axeln.

Fager kan man vara på många sätt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Välkommen. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

april4
0

Välkommen till glädjens och spänningens sajt.Skrattande