Tårtredskap mm säljes!
Hej
Säljer av lite dekorationsredskap till tårtor/cupcakes/kakor mm. De flesta utstickare har aldrig använts & är köpta i fina tårtbutiker i London samt beställda genom tårt & bakverksmässor mm.
Köparen står för frakt. Lägger ut bilder & kortare beskrivning i tråden.
Vill man ha närbilder & mer info så pma mig gärna med din e-post adress.
Vänliga hälsningar Rebecca Jansson-Åkerblom, Gotland tel 0763512363 mejl rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com
Bild 1* Utstickare/stämpel Solros/blomma två storlekar passar till Marsipan & sugarpaste. Pris 20kr för båda.
Bild 2
**Embosser/Patchwork & utstickare
**
2 hästar hästar & en jultomte samt en utstickare (Aristocats), samt hjärtautstickare , tomte & julgran. Används till Marsipan & sugarpaste. Pris 10kr styck.
Silikonformar. Föreställer häst, vindruveklase, svan & blomma. Använts till Marsipan, sugarpaste & flowerpaste.
Dessa är väldigt dyra om man köper nya , kostar över 100kr så dem säljer jag för 25kr styck eller bud.
Lägg upp alla produkter du vill sälja i en och samma tråd istället för att ha två trådar med många identiska produkter i är du snäll! :)
/T
tassar är intresserad men ska höra med familj!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
jag råkade få upp den gamla tråden. Vissa saker är sålda där & den är från förra året.
Hejsan,
jag har pm:at dig men inte fått svar än, så jag skriver här också om det är så att mitt mail fastnat i spam-filtret eller så, jag är intresserad av:
-solros-utstickarna (#1)
-en svan mall (#6)
-silikonform, druvklase och häst (# 7)
pm:a mig gärna.
Hälsningar Sabina