Söker någon som har denna bebisform
Jag har en form där bebisen ligger i hopkrupen på mage med huvudet på sida. Har använt den till en doptårta och dom ville spara bebisen för att den såg så verklig ut. :) Jag kan visa en bild på den om du vill!
/T
ja, visa gärna en bild tessen =)
Den var också fin.. vad skulle du ta för att posta en sådan? den behöver inte vara målad.
Jag behöver köpa isf modellerngspasta men det finns en liten butik här utanför stan så kan min moster bara skjutsa ut mig så löser det sig, har ändå tänkt köpa mer MP och FP så det är ju inga problem.
Om jag bara låter den torka ordentligt först så går den ju vira in i bubbelplast och lägga i ett vadderat kuvert. Så frakten + 10 - 15kr?! Dom är inte alls svåra att göra så det är i stort sett vara materialet jag skulle behöva få betalt för då :)
Hon har öppet butiken lite efter efterfrågan så det beror på när min moster kan skjutsa dit mig. Antingen efter jobbet nu i veckan eller lördag eftermiddag isf tror jag. Jag kan ju ringa och fråga innan du bestämmer dig. :)
/T
Det absolut enklaste om du vid fler tillfällen ska göra tårtor med babytema är ju att köpa en egen. Häri Sverige är dom skrämmande dyra men är man villig att vänta lite så har du en exakt identisk som jag har för hela 20 - 25kr och gratis frakt. Rena rånet så dyrt ;)
Den skickas dock ifrån Hong Kong men man ser vilket som är senaste datumet den kommer fram så beställer man den idag är den framme någon gång emellan 12 mars och 2a april,dvs inte så specifikt, men du har ett senast-datum iaf. Och dom är så enkla att använda.
Här är den billigaste jag kunde hitta.
/T