Inför lanseringen av NYA iFokus
Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket, mycket bättre!
Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.
Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett eller annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Ska bli himla intressant och se vilka nya möjligheter som finns med bland nyheterna. Kul med nytt.

Ska bli spännande, typiskt att jag ska resa bort imorgon till på måndag. Skall till Eskilstuna & Strängnäs :)
#2 då ka du ju träffa "Solaika" ;)

Vad i hela friden ska du göra i mina krokar? ;)
Does it become a walk?
/Ida

Jag ska träffa en massa vänner :)

haha.. coolt. Hoppas du får en trevlig vistelse här i knäpptuna då ^^
Does it become a walk?
/Ida

Nu är vi igång med det nya. Förvänta er en o annan bugg men allt löser sig i sinom tid. Vad tycker ni så här långt?
Does it become a walk?
/Ida
jag tycker den är bra :) men det är åxå för jag vet att jag kommer vänja mej åså ;)
Hihi, jag har vart på gotland två veckor och blev väldigt öerraskad av det nya "utseendet" när jag kom hem =D
Det ler lixom väldigt fräscht ut ^^
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/