Bakverk iFokus

Bakverk

Etikett: övrigt
LĂ€st 2579 ggr
leemland
2

Julbak med dessertjuryn

Vet inte om ni redan vet om programmet eller inte đŸ˜› Men jag tĂ€nkte tipsa om programmet som gĂ„r just nu pĂ„ kanal 5 - Julbak med dessertjuryn đŸ™‚ En hel del tips som man kanske inte tĂ€nker pĂ„ har dom đŸ™‚

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         SajtvĂ€rd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Aleya
0

Blev sÄ glad dÄ jag sÄg pistagekrÀm igÄr. ;) Men kan man skala bara vanliga pistage?

BlommaStjÀrnorMemento moriStjÀrnorBlomma

Medarbetare för Julen

leemland
0

#1 Finns de olika pistage? đŸ˜› haha. Minns inte det receptet dĂ„ jag inte gillar nötter, men jag tror nog det bör gĂ„ đŸ€ȘHar du kollat recepten pĂ„ hemsidan som dom sĂ€ger dom ligger pĂ„?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         SajtvĂ€rd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lilla_t
1

Recepten som ligger pÄ hemsidan Àr ju bÄde felaktiga i vissa fall ingredienser som inte anvÀnts stÄr med i vissa recept, tillagningsmetoder saknas och ingredienser saknas i andra fall. De gÄr ju inte att följa överhuvudtaget. SÄ trist, en stor besvikelse dÄ jag tycker programmet Àr supermysigt och avspÀnt.