rolig bild :))
Vet inte vart jag ska skriva detta, men jag skriver det här iaf, en ganska rolig bild, som min dotter hittade på nätet :)

Haha.. ja den där e bra :-D
(Tog mig friheten att minska bilden något eftersom den inte riktigt fick plats. Hoppas det inte gjorde nåt.)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
kan man minska andras bilder?? Tyckte du den va för stor? Hur kan du gå in på min bild och ändra den?
jaha ok, så man kan så att säga "röra" andras bilder då när man är Sajtvärd? bara undrade. Skulle ha minskat den själv, OM jag hade tänkt på det. Har ju ett grafikprogram där man kan göra det. Annars kan man ju dra i kanterna när man sätter in bilder oxå. så det är ju inget problem :) Ska komma ihåg det till nästa gång!
Ja det är en funktion som sajtvärdar (jag också) men även Medarbetare kan göra, gå in o redigera i trådar bl.a. Det är nog det vanligaste att folk laddar upp för stora bilder så man får gå in o minska dem :o)

haha xD Det var det roligaste recept jag nånsin sett. Nu ska jag baka…. Nää skoja bara :P

Haha XD… Låter som någon tycker om att baka;)

haha, den var bra!!
hehehe :P
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Hahahaha, den var kul! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Haha! Den va rolig! Lät som nåt jag skulle kunnat skriva ihop en missnöjd dag.
Haha, det är min humor ;)
#6 Hej Åsa :)
Värd på Choklad iFokus
Hahahaha!!! Skrattar så tårarna rinner
Roligste jag läst på länge!

Vi har den hängandes på jobbet xD
Jag hade tanken att hänga upp den på kylskåpet:D

haha! låter ungefär som om nån är lite trött på att baka!

HHAHAHA så bra

Sessan1, du är välkommen att lägga in bilden på Humor iFokus. Hur rolig som helst. Misstänker att den hamnar under fräckisar på grund av språket
Haha, den dära människan som skrev den är nog varken reliös eller gillar att baka, haha!
Mvh Amanda www.mandizi.blogg.se

haha den är lika rolig varje gång man läser den x'D
Någon som vill ta sig friheten att pröva en variant av receptet? :D
Hakuna matata!