Ny värd på Bakverk iFokus
Eftersom den tidigare värden, leemland, inte har varit inloggad på iFokus sedan övergången till det nya iFokus, har jag tagit över värdskapet från och med idag. Så nu finns det en aktiv Sajtvärd igen. 😊
Behöver dock er hjälp att hålla igång sajten. Aktiviteten är rätt låg, men jag hoppas att ni som bakar - eller som bara vill prata bakning - vill bidra till att göra sajten till en trivsam och aktiv plats att vara på.
Välkomna att bidra med bilder på det ni bakat, berätta om era favoritrecept, ställ frågor om det är något ni undrar över, etc. etc. Kan inte lova att min Medarbetare och jag kan svara på allt, men vi ska göra vad vi kan.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2021-10-27 12:35 av Carmarino
Trevligt att se dig som värd!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#1: Tack Pyttelite. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Välkommen! Vill du lägga ut en blänkare på någon av "mina" sajter är du välkommen. 🙂
(Ridsport, Brukshundraser och Psykologi)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#3: Tack Lona. 😊
Välkommen som ny värd härinne på Bakverk 😊🥰❤️
Trevligt ! ❤️
HH 🙂
#5: Tack Soligajag1, och tack för att du är kvar som Medarbetare. 😊