Tårtredskap/utstickare säljes
Hej
Säljer av lite dekorationsredskap till tårtor/cupcakes/kakor mm. De flesta utstickare har aldrig använts & är köpta i fina tårtbutiker i London samt beställda genom tårt & bakverksmässor mm.
Köparen står för frakt. Lägger ut bilder & kortare beskrivning i tråden.
Vill man ha närbilder & mer info så pma mig gärna med din e-post adress.
Vänliga hälsningar Rebecca Jansson-Åkerblom, Gotland tel 0763512363 mejl rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com
Bild #0
**Embosser/Patchwork
**
Gör avtryck direkt på tårtan & färglägg, eller gör ett lager-på-lager motiv. Gör vackra dekorationer på näst intill ingen arbetstid. Ett mycket lättanvänt verktyg. Kan användas till Sugarpaste , maxican Paste mm.
Kostar runt 57-107kr styck på nätet. Ge gärna prisförslag. Kan tänka mig att sälja alla till paketpris 100kr. Figurer: Snögubbar, tomtar, snöflingor,julgran, brudpar, bröllopsklockor, stjärnor, fjärilar, bin, nyckelpigor, svanar & svalor.
2st Mini-Mönsterkavlar
Med en mönsterkavel kan du mönstra sugarpaste eller Marsipan som du sedan täcker tårtan med. Du kavlar ut sugarpaste eller Marsipan till önskad storlek med en slät kavel. Sedan rullar du mönsterkaveln med ett jämnt tryck över den utkavlade pastan. Försök göra detta utan att stanna upp för bästa resultat.
Kostar runt 174kr på nätet. Nu 50kr för båda eller ge bud allt är mottaget.
Återkommer imorgon med fler.
Hej.
Är intresserad av embosser/patchwork paketet, mönsterkavlarna och Silikonformarna av rosor. Vad vill du ha för de?
hej!
Är intresserad av "MINDRE BLÅ MALLAR", "FLERA TÅRTMALLAR" och "TVÅ MINI MÖNSTER MALLAR"
Det kostar 170:- tillsammans.
Jag skickar PM:a till dig! :)
Lite smått och gott
Silikonform blomma
Silikonform svanar/ankor
guldhjärtan i hårt plast som fästes på bröllopstårtan (ej ätbara)
jordgubbskärare
duvor på hjärta (ej ätbar) lägges på bröllopstårta som dekoration
utstickare i metall ett hjärta med ett mindre hjärta i sig (jättesöt) passar till pepparkakor/vanliga kakor eller marsipan
hård plastform med ingjutet blad, samt 2 orkideblommor. Används troligen till sugarpaste. Väldigt vackra och detaljrika.
Utstickare julgran & liten murgröna samt tomte
Utstickare/form till Marsipan. Få ut siffrorna 0-9, bjällra, hjärtan, fyrklöver, hästsko, stjärnfall, svampar & nyckelpiga. Kan även användas till sugarpaste
Pma gärna om du är intresserad & ge prisförslag.