Vad ska man baka?
I veckan är det min tur att ha med fikat i min tonårsgrupp och nu är jag lite fundersam på vad jag ska göra. Jag ska bjuda på den mitt i veckan, men skulle helst vilja baka den nu i helgen. Därför måste de stå några dagar.
Vi är 10+ i gruppen och då jag inte vet hur många som kommer tror jag inte att paj/chokladkaka är så bra idé. Jag har funderat lite på kärleksmums men jag vet inte.
Har ni några bra förslag? Jag kan inte baka så avancerade eller dyra bakverk XP (Helst något kladdigt, är inte mycket för torrisar) 
Detta är en av mina högst älskade kakor! Det är som tjocka havreflarn, ju längre man har dem inne ju krispigare blir de. Tillräckligt så blir de nästan som knäck!
När det fortfarande är varmt hyvlar man över lite odense nougat bara, låter det smälta så man kan breda ut det. Och sedan svalna
Dom kan stå länge utan något som helst problem ^^
Räkna dock inte med att man bara tar en ruta… 
Hakuna matata!

Tack för tipsen! Havrekakorna verkar ju supergoda 

http://bakfram.blogspot.com/2010/12/knaperkakor-med-blabar-och-vit-choklad.html De här kakorna verkar smaskens, men vit choklad och torkade blåbär kanske är en aning dyrt om man ska baka till en större grupp.

#4 Mumsigt, men det går nog åt rätt många är jag rädd ^^. Flera hungriga människor som ska äta.
Kanske något att göra hemma en dag ist. Har ju blåbär… :P