Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketterverktygtillbehör
Läst 1901 ggr
Tuva75
0

Tyllar från ebay

Hej, undrar om någon hade köpt tyllar från ebay? Har de funkat bra och isåfall vilket set köpte ni? Funderar på att köpa ett set därifrån. Tack på förhand!

Tessen
0

Jag har köpt ett set med 52 tyllar i (lite smått överdrivet kanske) men det är absolut inget fel på dom, det är som vilka tyllar som helst. dock är alla utom 4 i mitt set idén mindre varianten så ska köpa till några stora när jag väl kommer mig för det :) Kan länka dom senare när jag har igång datorn, men vilket set har du tänkt köpa? Det mesta jag har till tårtdekorering är faktiskt köpt på ebay. Mycket bättre priser.

/T

Tuva75
0

Jag har också kollat på ett set med 52 tyllar men vill så gärna veta hur stora de är (vill ej ha små tyllar). Det finns många att välja bland (olika mönster på tyllarna) så Det är lite svårt :)

Tessen
0

Det finns ju 2 storlekar på kopplingar till tyllar, endast 4 av tyllarna i setet passar på den stora kopplingen, men det får man inte med någon stor utan endast en liten koppling.

Detta setet har jag. Dom har en del bra sora tyllar och stor koppling på Kakburken som jag tänkt köpa ett tag, ska se till att ha råd bara eller vara i behov av något annat på hemsidan. :)

/T

Tuva75
0

Kunde ej bestämma mig från början om jag ska köpa ett set med 24 eller 52 tyllar. Ska köpa 52 tyllar, har kanske användning någon gång :) Ska eventuell köpa utstickare också när jag ska baka tårtor med sugarpaste. Har du också köpt dina utstickare därifrån?

Tessen
0

Ja jag köpte ett "start set" sen lite andra utstickare och två silikonformar allt eftersom jag behövde det och kände att jag har användning för det flera gånger :)
Jag köpte detta setet först men nallarna var slut, vilket jag var glad över för då fick jag välja en blomustickare som jag hellre ville ha :)

Men titta runt här så finns det massa olika set med många olika bra saker :)

Saker jag har som jag verkligen älskar som är köpta här i Sverige är en wilton 50cm nonstick-kavel med 3 olika tjocka kavelringar till, en wilton kavelmatta, en anslagssåg med två trådar så maan får ut tre lika tjocka bottnar direkt. Dom sakerna är köpta på Kakburken.(fick i julklapp för två år sedan) Sen hade jag blivit tokig utan min snurrbricka som är köpa på IKEA för bara 49kr.

Men alla färger, pasta och pulverfärger har jag köpt i 10pack på eBay där jag fick välja färgerna själv vilket jag tycker är superbra!

/T

Tuva75
0

Nu har jag beställt ett sånt set som du har, utstickare ska jag vänta med eftersom min familj tycker inte om Marsipan (för söt).