Djungeltårta
Jisses!
Jättefin!
WOW! Super!!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Mycket tid, tålamod och pill med den dekoren! :) Men det blev ju jättebra med alla små djuren, palmer och bananer. Ska försöka skaffa mig ordentligt med tålamod jag också, kan du dela med dig lite? 
Verkligen en jättefin tårta ärdet iaf!
/T
Tack Alla! den tog som sagt många timmar. Finns ändå fel man ser som man inte är riktigt nöjd med, men så är det väl för många att man själv ser fel som ingen annan gör. =)
Ja man blir själv i stort sett aldrig helt nöjd med något alls medan kan tycka det är helt perfekt :) Man är ju alltid sin egen största kritiker!
/T
jo.. visst är det så
Hade inte klarat av att skära första biten, hade inte velat förstöra den :P
Jättefin :)
#6 Min mamma och hennes man ska bli gudföräldrar åt en liten pojke som föddes den 4e denna månaden, men dom ville ge mig lite förberedelse för det var tydligen jag som gör tårtorna. Haha bra att veta! Nej men har ju bara mitt eget dessertbord till födelsedagen som jag ska ha fixat ihop söndag om två veckor sen inget mer planerat så några doptårtor blir nog inget problem att fixa om nån månad eller två
Då betalar jag ju inget av ingredienserna själv heller så då kan man köpa modelleringspasta och modellera en del och greja, ska nog göra en lite sko på en tårta för tycker dom är så söta och verkar inte allt för svåra! Sen en bebis under en filt med en liten nalle intill på en annan sen blir det väl namn och datum på någon också :)
Men då kommer jag nog vara extremt självkritisk och perfektionist >.< Får seom jag får användning av någon av miniformarna om det är någon allergiker med. Har fortfarande inte använt dom. Dåligt av mig.
Inte gjort tårtor mer än till jul, påsk, födelsedagar, mamma o hennes mans bröllopsdag, för skojs skull ibland och till kusinen som hade med på jobbet. Inget dop eller något sånt, då kommer jag ha extra höga krav på mig själv att precis allt ska bli bra!
/T
Så kul med Doptårtor, det blir säkert bra =)
Ja det ska bli roligt! Men tror dom ville ha tårtor med olika smaker, inte våningstårta. Men det får jag testa någon annan gång helt enkelt :)
Har sett så många söta doptårtor så man är ju inspirerad upp över öronen och man vet inte vart man ska göra av allt för man vill testa alla söta idéer!
Men det kommer bli roligt att göra dekoren till dom och få modellera en hel del för en gångs skull! 
/T
Som jag skrev på Fb så blir jag bara mer och mer imponerad på dina tårtor. Kommer jag bara halvvägs med att göra så vackra tårtor blir jag glad 

Wow - himla fin den blev!!!
Vänliga hälsningar Stephan
Men gud så fin! Jag blir helt mållös! 
åh vad fin, den som ändå haft tålamod till att göra en sådan ;)
Med lite socker i botten.
http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.
Jäklar i min lilla låda; den var snygg!!!
…and the book says:
We mat be through with the past,
but the past is not throuhg with us.
Wow så vacker! Underbart häftig! Mycket beröm till dig! Jisses, hur kan du göra så fina tårtor?! :D
Tack för era fina ord =) så glad jag blir =)
Så fin! Helt otrolig! :-))
Wow!!L du har inte lust att göra en beskrivning ;)
hm, ja, kanske, vad vill du ha beskrivning på´?

Har en liten fråga! Hur fyller du tårtan med choklad och hallonmousse? Fyller du en våning med vardera, eller gör du varannat i små lager?
Jag fyller alla tårtorna med ett lager choklad o ett lager med hallon.
Hur stora formar har du till denna tårtan?
30, 24 och 15 cm
Ok. De är snyggt när det blir den lite bredare ytter kanten på tårtorna
Ja, jag tycker också det är snyggt, och mer plats att arbeta med. fast det är inte alltid jag centrerar tårtan, beroende på vad som ska få plats och vad som ska vara på.
Har du tagit idéer från ena facebookgruppen med sugarpaste? :D Finns en liknande där! Älskar dem :) <3