1 års tårta :)

jätte fin :) smakar säkert lika gott också
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Söt.

Tack så mycket! :)
Riktigt jämnt och snyggt täckt för att vara första gången du använt SP! Naturlig talang :) Har du gjort rosorna också? Tycker dom och dekoren öht var fin :)
Hoppas att killen uppskattar det och jobbet du lagt ner på tårtan! Men det tror jag säkert. Blåbär och choklad låter gott :) Vilket märke på SP har du använt?
/T
Den SP jag kan rekommendera är Fun Cakes! Den finns vit i 1kg-paket, 2 olika inplastade, en med vanilj, en marshmallows sen så finns det hinkar med Fun Cakes SP som heter Satin Ice som smakar vanilj. Den vanliga vita i vanilj är den jag brukar använda, hinkarna med Satin Ice är dyrare, men SP'n är ännu bättre att arbeta med. Sen så finns det 250g-paket. Såklart vit vanilj och marshmallows, brun med chokladsmak, orange/gul med apelsinsmak, ljusgul med banansmak och rosa med hallonsmak, sen ett flertal olika färger med vaniljsmak :) Har testat Dr Oetkers i nödfall en gång, fast endast till dekoration. Den smakade kemikalier och var inte direkt bra att jobba med heller om man jämför med andra märken.
Men jag tycker din tårta blev fin och såg himla slät utför att vara första gången du använt SP! 
/T

Tack för tipsen!! Ja den smakade lite kemiskt ;)