Ändrat mig
Ja, jag kan inte låta fingarna vara, måste baka tårta hela tiden.. får abstinens, så ja, jag ska satsa på företag, jag har faktiskt hittat en kanonlokal dessutom. =) att ha det som jobb är nog lite roligare än att göra det hemma med sketna hjälpmedel, med 4 barn och man och med allt annat runtomkring..
Guud vad jag vill satsa på detta.. vill ni följa mig så får ni gärna det. !
Följ din dröm 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Vad skulle du ta för en bröllopstårta i december till 50-60 personer. Bor i Halmstad 
35 kr / biten tar jag nu, så om det blir högre sedan vet jag inte, men bokar du typ innan jag startar företaget så säger jag 35 kr/ biten. + ev mer beroende på dekoration. ca 1700- 2000 kr skulle jag tippa på.

Ska undersöka detta med gubben min
var tänkt att jag skulle göra själv men efter att ha sett din tårta fick jag sån där att ååååh! En sån vill jag ha! 
Vad roligt att du känner så.. prata du gärna med din gubbe =)
Jag bor ju i Blekinge, men med en transportlåda med kylklampar i och inte allt för varm bil så borde det gå,
Erbjuder hemkörning också, men då tar jag 20 kr / milen.
Åh vad roligt för dig! Hoppas det går igenom! Du är ju så duktig :D
Tack ska du ha, det hoppas jag också, och att det går bra och att man orkar, men kommer man bara igång tror jag det skulle bli skitbra här i byn. =) tänkte dessutom kombinera med litet café där man kan sitta och ha trevligt, finns inget sånt i hela byn, ska inte vara ngt märkvärdigt, men ngt extra vid sidan av tårtorna.
De var nog de bästa jag hört idag
Jag önskar dig all lycka till med ditt förtetag och jag hoppas du även öppnar butik så småning om oxå. De är ju bra för oss som bor relativt nära i så fall
Jo, jag funderar på en liten butik också, men jag tror inte det skulle gå så bra just här, därför tror jag att en internetbutik skulle fungera bättre i så fall.. men det får tiden utvisa.
Tack för allt stöd =)
Kul! :)
Hade jag inte bott så långt bort hade jag beställt en bara för att få smaka, har inget planerat i varesig födelsedag-eller bröllopsväg, men de är verkligen fina :)
Va kul! Kör på, du har ju talang! 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Vad glad jag blir för din slull nu när du verklig
ebn ska satsa på detta! Jag tror det kommer gå toppenbra och tänk vad kul att jobba med det du älslar. Ha ordenliga arbetabänkar, ugn/spis, kyl och frys och bra köksassistenter som vispar, knådar och rör åt dig. Tänk vad roligt att fixa med olika vackra tårtor och experimentera med olika goda smaker! Dessutom utan en massa barn springades runt dig! Jag tror på dig!
Idén med att ha ett litet café låter ju toppen också för då sprids ryktet fort om dina goda bakverk och du får ännu mer kunder!
/T
Tack Tessen för dina fina ord. jag tror verkligen själv på detta.. likaså andra jag pratat med och framförallt min man och andra kyrkhultsbor =)
#9 Jag tror nog de hade gått. Har man ingen nära sig så kör man ju dit de finns 
Åh vad roligt! Jag tror också det kommer gå jättebra för dig!
gud vad roligt med att starta eget. hoppas det går bra! ska du ha ett cafe med, så blir det kanske ett bra sätt att sälja sina tårtor med där, typ om man gör provbakningar eller så inför försäljning, kan man ju sälja tårtbitar i cafet.. det hade nog jag gjort. tårta hela dagen. haha ;) Lycka till, och har jag vägarna förbi kyrkhult senare, så kanske man tar vägen inom för att fika på cafet istället för att bara köra igenom som man brukar. ;-)
Med lite socker i botten.
http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.
Vad kul! :D dina tårtor är ju gudomliga!!
//Julia
Tack så rara ni är… jag kommer uppdatera mig hur det går med allt!
#13 Det var så lite så! Jag tror verkligen på dig! Du har passion, motivation, kreativitet och du KAN göra otroligt vackra tårtor som folk kommer köa för att få! Det kommer gå så bra så! Håll oss gärna uppdaterade och fota när ni börjar fixa lokalen och när du väl börjar fixa tårtor på ditt eget företag där du får bestämma vad som ska göras och säljas!
Ååh det är verkligen min dröm att öppna eget med! Önskar dig verkligen all lycka och välgång med detta projekt för du förtjänar det med din talang! <3 
/T
Tack Tessen! ska verkligen hålla er uppdaterade!
Det ser jag fram emot! Du är superskicklig både på blommor och modellering så folk kommer nog knappt båga äta dina konstverk. ^^
Men med smaksiga mousser, fluffer, ganacher, kompotter och rårörda bär, vem kan stå emot? 
/T