Min dotters tårta
WOW!! Du är så himla duktig! Jag önskade jag hade dig i min bekantskapskrets, så att jag kunde få en så fin tårta kanske när jag fyllde år! xD Men, en en gång, Grattis för den fina tårtan! Hoppas den smakar/smakade!
Men herregud vad fin!!! Hur lång tid tog denna?
Jag önskar att jag hade all tid i världen att göra tårtor… tyvärr har man ju ett jobb att sköta också ;)
Din dotter måste blivit lycklig!
Tårta mera!
Så vacker!!!
Hur mycket skulle det egentligen kosta att beställa en tårta från dig? Om det nu går det vill säga!
den tog rätt lång tid o ändå kände jag inte mig klar.
hm, beställa, jo det skulle nog gå i viss mån, vet inte vad det skulle kosta, men brukar få betalt för 35/bit till vänner o så som jag säljer till. + ev mer beroende på dekoration.
Den är verkligen superfin och det är bara du själv som ser att den inte är färdig! När man gör nya saker så är det sällan man blir helt 100% nöjd! (om du nu inte gjort sån här tårta innan dvs)
Men vet man inte om vad som inte är färdigt så ser man det inte! Så jag tycker du ska vara nöjd och ta åt dig av alla komplimanger du får!
/T
Tessen, jo, det är första gången.
visst är det säkert så, ingen annan ser ju inte att den inte är färdig. Tack allihopa.
Jag tycker att den blev jättebra för att vara ett förstagångsförsök. Det är absolut inte det lättaste att få till tornen så att dom blir bra!
/T
Åh vad fin!
Du är verkligen superduktig!
I mina ögon ser det ut som att du gjort massor förut. Fantastisk!!
Tårta mera!
Dina tårtor är gudomliga, riktiga konstvärk. :)
//Julia
Tack för era fina ord =)
Jättefin!
Men nu längtar jag ju efter att se nästa, som du anser att du blev klar med…
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
bild kommer imorgon, på bröllopstårta och hoppas själv jag ska bli nöjd