Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 2929 ggr
jessica87
3

Liten Namngivningstårta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liten Namngivningstårta, fylld med Banan och Chokladmousse

madaska
0

åh, vad fin! :) Du är riktigt duktig på det här ju! Jag visade min familj din djungeltårta på bild, och min systerdotter undrade om jag någonsin kunde bli så duktig som du.. hehe :)

Med lite socker i botten.

http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.

plutopellis
0

Åh så söt!

Tessen
0

Jättesöt liten tårta, det går ju göra dop/namngivnings-tårtor så otroligt söta och du är duktig på att variera dom lite också tycker jag så att man inte fastnar i samma spår av ren vana.
Skulle också vilka ha en sån First Impression Mold med bebisen. Men ska skaffa en Karen Davies-silkonform med en bebis och en nalle i tills jag ska göra dop-tårtorna. Även en liten silikonform att göra fötter i hittade jag till bra pris, så det blir nog bra ändå.
Dom är ju inte direkt gratis såna silikonformar! Läste att du lånat din. Smart gjort. Bra att ha vänner i närheten med samma intresse så man kan låna lite av varandra!

/T

jessica87
0

Tack allihopa!

Tessen, jo, risken är ju att det lätt blir nästan likadant om man gör likande saker, försöker ju variera, men det är rätt svårt också.

Tessen
0

Ja dop/namngivnings-tårtor är ju svåra att variera för flickor ska ha rosa och pojkarna blått. Man får kika runt lite och leta inspiration emellanåt.

/T

jessica87
0

Jo.. precis… men nu har jag en pojkdoptårta framför mig. men den ska vara i olika färger och inte bara blått, så det ska bli kul!

Tessen
0

Nej jag ska nog inte bara ha blått på dom tre tårtor jag ska göra till ett dop i augusti/september någon gång, vet inte när det skulle bli exakt. Men har redan planerat för vad det blir för dekor på tårtorna och vad jag ska göra så det ändå hänger ihop lite i samma tema även om det är olika cake toppers på två och text på en.

/T

powderpuff
0

Jätte fin tårta  Glad Vad har du för utstickare till fjrilarna? De ser lite annorlunda ut än vad mina gör. Tycker dessa var snyggare.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"