Prövade något nytt..
Idag kände jag för att prova "Dumlefluffet" jag såg här på sajten:)
Så jag letade upp ett chokladcupcakes recept och snodde ihop några sådana. Sedan fixade jag till fluffet, och några timmar senare kunde jag vispa upp det.
Jag brukar aldrig baka, händer någon gång ibland, men annars är det mamma och syrran som står för baket. Oftast gör de samma saker (speciellt syster = kladdkaka), visserligen gör de jättegoda grejer! Men jag ville pröva något nytt!
Kan säga att alla i familjen gillade det:D Till och med ena vovven - hon högg mammas halva när hon titta bort;) haha.
Så här blev resultatet;
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ni får ignorera "god-jul"-formarna, var det enda vi hade hemma. ;P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
De ser ju jättefina ut! 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#2 Tack 
// Anka
GOOOTT!! :D
#4 Ja:D
// Anka
Omnomnom vad gott det ser ut! Dumlefluff är ju smaskens 
#6 Det var jättegott! Hade aldrig provat det innan, men tyckte det lät gottis så var tvungen att testa! 
// Anka
Ser supergott ut!
Hoppas vovven höll sig frisk sen trots chokladnallandet.
Ser jättegott ut! Var det svårt att göra dessa kakor? :)
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Jadå, hon mår bra ^^
#9 Nej, tyckte jag inte. 
// Anka
Alltså det ser så mumsigt ut när fluffet är ringlat sådär mumsigt i stora högar!!
Jag gjorde After Eight-fluff igår. Ska vispa upp det senare idag och fylla en chokladtårta med det ihop med päronmousse. Tycker dom flesta sorters chokladgodis-fluff är goda!
/T
#11 Kan säga att jag känner för att göra fler nu när jag tittar på bilden igen ;)
#12 Åh! Det låter jättegott! :D
// Anka
Ser gott ut! Här är en bild på dumlemuffins som jag har gjort :)
Klicka in på min blogg och hitta smarriga recept! 
http://binasmatochbak.bloggplatsen.se/
Baka och Njut!
Så har jag varit igång igen..
Denna gången blev det en tårta! Skulle likna en kanin, men ja.. ser mer ut som ett kohuvud. 
Nåja, det är i alla fall chokladganache (marabou blåbär) och vaniljkräm som fyllning och hallonmousse ovanpå. Ska bjuda familjen på den imorgon. 
Tack Linnéa (LivetsKaniner) för hjälpen med förslag på fyllning av det lilla jag hade hemma! 

// Anka
#15 säger det igen - fiiiin :D och det ser ut som en kanin ju, en kossa har inga megaöron ^^ den liknar vampyr kom jag på nu :D
#16 Haha, nej men xD Var meningen :3
// Anka
#17 Mahaha :D Seriöst? Haha yey :D
#18 Ja, eller nån av dem prickiga i alla fall xD
// Anka
#19 haha okej xD det skulle varit Sylvia :(
Ååå så duktig du är!
Alltså, dumle fluffs-cupcaksen, kan jag få recept till dom? Det där såg så himla gott ut!