Beställa :D
Följande ska beställas från Kakburken;
1 x Tyll 4
1 x Tyll 233
1 x Tyll 28
1 x Tyll 123
1 x Tyll 1A
1 x Tyll 1M
1 x Koppling, stor
1 x Koppling, standard
1 x Marspian, röd 500g
1x Marsipan, Svart 500g
1 x Royal Blue, pastafärg
1 x Leaf Green, pastafärg
1 x Lemon Yellow, pastafärg
1 x Kavel, 22,5 cm
1 x Gum Paste, 453 g
1 x Liquorice (svart), penna
Och sedan ett set som tessen tipsade mig om från Ebay. Sen är jag redo att sätta igång med allt
Åh ska bli så kul 
Jag tycker fortfarande det är bäst med dom riktigt långa kavlarna när man ska kavla ut ett täcke till en tårta. Och att alla behöver något liknande sånthär dvs någon typ av kavelmatta så att du alltid har ett slätt underlag att kavla på. Det är den billigaste på kakburken och det är den jag har och jag är supernöjd! Men du kanske inte har råd med nån sån just nu bara 
Kul att du hittade två tyllar till mer än dom jag letade fram och väldigt smart av dig att köpa båda kopplingarna, det kostar inte många kronor med en koppling men den är guld värd om man måste byta tyll men inte ska byta smörkräm eller frosting! Och man skruvar ju fast spritspåsen längst ner så det kan i stort sett inte läcka emellan om du inte klipper för stort, så tänk på att klippa liteåt gången sen trycka ner iaf lite på den delen av kopplingen som är inuti påsen så det sitter någorlunda tight och skruvas fast sen 
Kul med lite pastafärger att färga den vita FP'n med också! Och exakt sån penna har jag med. Den är riktigt bra att skriva på små skyltar och liknande små saker tycker jag :) Och riktigt bra och ekonomiskt val att ta stora paketen med Wiltons Gum Paste ist för Squires Kitchen Flowerpaste som inte ens var hälften så mycket men kostade mer än hälften av priset på stora påsen!
En del riktigt bra köp där faktiskt och sen får du ju lite "Gott och Blandat" i setet från eBay
Jag är som ett ca 5årigt otåligt barn på julafton när jag får paket från eBay som jag ska hämta ut i närmsta lilla Icabutiken här när jag köpt set med mycket saker eller set med många färger. Åååh det är så kul med alla såna saker!
Förstår verkligen att du är glad nu, jag är jätteglad för din skull till och med, ändå så hjälpte jag dig ändå bara hitta en del av sakerna. 
/T
#1 jo men den var jättedyr. Fast kanske bätte att önska sig i födelsedagspresent då :) tyckte också den kändes lite kort men den andra kostade desto mer.. Jo men precis, den lilla runda kan jag ju spritsa text och sådant med nämligen, så lade till den. Även grästyllen tror jag jag kommer ha nytta av ^^ Skönt att höra att den är bra, sist jag gjorde en tårta använde jag en vanlig tuschpenna till ögonen haha, skäms på mig ;) fast det gick ju att äta då det inte smakade något men ändå - inte så kul kanske ;) jo jag satt och velade mellan de två paketen, men jag känner att detta är något jag tycker är kul och vill göra så lika bra att köpa det stora paketet då. Ja majoriteten av grejerna är ju du som tipsat och letar fram, är fortfarande lika tacksam haha :D tycker det känns som ett helt okej startpaket, ändå de nödvändiga sakerna så. Den röda marsipanen blir äntligen av så jordgubbstårtan får väl snart ta form hoppas jag. Ska bli så kul alltsammans :D nu längtar jag till slutet av sommarlovet konstigt nog, får hem en ny kanin, min hona ska få kull, vi ska ev köpa en hund till, jag ska skaffa råttor och alla bakgrejer har kommit och jag har förhoppningsvis hunnit öva en hel del :D haha är typ i extas såhär på fredagskvällen, allt blev plötsligt väldigt kul igen!
Jag har ett billigare tips istället för kavelmattan och de är att åka till Jysk och köpa deras genomskinliga vaxduk. Den funkar jätte bra.
Den och i och för sig inte de runda cirkalarna på men de går bra med ett måttband också 
#3 det var smart, tack för tipset! Får införskaffa en sån då ^^

#3 eller rita cirklarna på ett A3 papper och klista fast den under i från.
Vänliga hälsningar Stephan
#5 smart där! Så gör jag :)
Åh så roligt!
Fast jag beställde även pennor och färger mm på ebay, mycket billigare!
Men så roligt och spännande!!!
#7 Denna säljaren har jag köptmest grejer av, men gsr betalat mer ffrån andra säljare där och dom gar lustre-färger i 10 pa. men du måste kontakta säljaren genom ebay kontakte sälkarenoch skriva ner vilkaa du vill ha av vilken typ av värgprecin näq
/T
#7 Dom har dom här typerna av färner och såny man borstat på för effekr
Dusts i tre varianter,
pennor i olika färger som man kan kä
flytande metallic, i massa olika färfer och dom ssä
/T