Korsetten

Den var ball. Vad har du som snöre?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

#9 sockerpasta
va på väg att ta ett sidenband men kom på att jag var ju tvungen o ta bort det när vi ska äta den…o då va det juh inte lika kul

Vilken häftig! Å vilket jobb! Hur långt tid tog det att göra den?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#11 åh! tack… jag vet inte riktigt faktiskt… började runt 4 tiden o va klar kl 21… men jag hade massa pauser då jag är så lång o får ont i ryggen. Dessutom så lagade jag midda mitt i allt ihop…sååå… 3 timmar kanske?

Wow!
Bara tre timmar. Det tycker jag var väldigt lite tid på en så fin tårta. Jätte lyckad var den. Bra jobbat!

OJ OJ :D den var ju jätte fin! vad duktig du är!! :)

#13 tackar så mycket…fast jag vet ju inte riktigt…. uppskattar ju tiden bara… men det brukar ligga runt 3 timmar. Titta gärna på mina andra tårtor om du vill (mina bakverk heter tråden) dina tårtor är jättefina oxå…kikade på dem nyss 
#14 tack
( nu e ja juh jättemallig)
snyggaste tårtan jag någonsin har sett!
du borde vara skitstolt om.
jäklar vad mallig jag hade vart ifall jag hade gjort den ;)
Kul att du visar steg frö steg. Vilket jobb du gör. Jag tror inte jag skulle ha tålamod att hålla på så länge. För mig ska det gå snabbt.
Min dotter däremot kan pula i timmar.
Wrooom!

Jädrar sicken tårta! Well done!
En sån passande annons det dök upp i spalten. Köpa BH via Google!
Det är verkligen en sjutusan till tårta. Måste komma på någon form av tårta att göra som är rolig. Nu är det ju sommar.
Wrooom!

Haha! Vilken festlig tårta! Jättefin är den! Och sömmarna syns minsann. Det är detaljerna som gör det, och du har fått till allt jättebra ju.

Tittade på dina andra bilder också. Du är jätte duktig, verkligen.

Tackar alla….
jag har som vanligt vart lat o använt köpta tårtbottnar, understa lagret hade jag chokladmousse mellan lagret rabarber/jordgubbs mousse (båda från tårtdecor) och de övriga blev en blandning av de båda 
Och jag ÄR mallig…känner att jag överträffat mej själv denna gången…. men vill faktiskt tillägga att jag faktiskt är nybörjare…. men har märkt att man blir snabbt mycket bättre 
#19 varför inte göra en segel båt eller en eka? eller varför inte en flytväst? en krabba, en baddräkt, en badboll, en fiskmås, hink o spade eller en jordgubbe
alla dessa är ju somriga

Den blev sjukt snygg linhof! Synd att jag missade när du gjorde den.

mmm linn…din svikare
men det kommer juh fler tillfällen vet du 

Yees, du får ta och komma hem och hälsa på mig nu någon dag. Börjar få ordning i lägenheten nu 

jupp… ska jag (o reserverar mej för total glömska bland mina hjärnceller) men påminn mej e du snäll 

Du är inte inne på msn? Kan du inte springa in där en snabbis?

Åh! Vad snyggt! Vad duktig du är!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jättefin tårta! *impad* :)
Wow, vad du är duktig! Skitläcker ju!
Åh vilken häftig. Jag som gick och filosoferade på en tårta med korsett i förmiddags och så dyker den här tråden upp som läsförslag! Måste vara ödet ;)
Verkligen jättefin =) Be proud säger jag bara!
Fred och god växt!
Men du så häftig den var!!!