Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 2313 ggr
Tessen
0

Hammarbytårta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Slängde ihop en tårta till lillebror för han slutade 9an i fredags. Ljusa bottnar saftade med apelsin, hallonmousse och vit chokladganache sen spacklad med vit chokladsmörkräm som jag smaksatte med rivet apelsinskal och täckte med Dekorfondant (som jag inte alls kom överens med eftersom jag var trött och under tidspress) sen så slängde jag på en Hammarbylogga som jag hade gjort dagen innan. Blev inte nöjd med flaggan för färgerna när jag målade blev väldigt ojämna, men lillebror var nöjd iaf och det är ju huvudsaken. Så här såg eländet ut iaf.

/T

plutopellis
0

Jag tycker den ser jättebra ut! Och lät riktigt mumsig :)

powderpuff
0

Grymt snyggt elände Skrattande Låter jätte gott också

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Tessen
0

Tack så mycket för kommentarerna, men jag tycker fortfarande den ser hemsk ut ^^ Ojämn och bucklig men är man trött och under lite tidspress så kan det ju tyvärr bli så. Jaja, lillebror blev nöjd iaf och det är väl det som räknas! :) Man är ju också alltid sin egen värsta kritiker.

/T

powderpuff
0

Jag tror de är svårt att vara nöjd när man gjort något själv. Men jag tycker du ska vara jätte nöjd.

Jag hade varit glad om jag fått en sådan tårta och extra glad om jag hade gillar HIF Skrattande

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Tessen
0

Ja det är lättare att tycka andras tårtor blir finare och man ser bara en massa fel på det man gjort själv!

Min lillebror älskar Hammarby, själv skulle jag inte kunna bry mig mindre om fotboll ^^ Men han vart nöjd med tårtan och det är ju huvudsaken eftersom jag gjorde den till honom! Men stör mig ändå på en del saker Skrikandes Men sån är jag iofs jämt!

/T

[_hsleiufhbtv]
0

Åh jag tyckte den blev bra jag! :3

Tessen
0

Tack så mycket :) Själv blir jag aldrig helt nöjd faktiskt. Haha men som sagt, man är sin egen största kritiker!

/T

[_hsleiufhbtv]
0

#7 samma här, hopplöst men man får förlita sig på andra! :)