Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 3053 ggr
jessica87
0

Billiga Bakformar

Hej!

Skulle behöva få tag på billiga bakformar till tårtbotten i olika storlekar.. vet inte om jag vågar mig på e- bay, förstår mig inte riktigt mig på det.

Men känner liksom 200 kr eller mer för en form, och ca 700 kr för några stycken.. Man vill ju gärna komma undan så billigt som möljligt så kan man helldre köpa annat för de andra pengarna.

Caf_Roy
0

Standardstora formar tror jag dom har på ÖB eller LIDL eller nåt sånt ställe för typ 50 spänn.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Tessen
0

ÖoB har dom vanliga 20 och 24cm. Har även för mig att jag sett någon 18cm/diameter där. Kolla tradera och såna sidor. Inne på Ica Maxi har jag hittat en 28cm jag skulle vilja ha. bara 20 - 25kr billigare/inkl frakt på eBay, så får se hur det blir. Vore kul att ha till lite större tårtor utan att behöva göra 3 anslag i långpanna och sen skära ut den form man vill ha.

eBay kanske kan vara lite svårt att förstå sig på det. Jag hade iaf inte haft alla mina grejer till tårtdekorering om det inte vore för den sidan. Så otroligt mycket billigare och har man dåligt med pengar så finns det inget bättre val. Men man ska ju känna sig säker också. Men kan påpeka att jag blivit lurad på tradera för där ska man föra över direkt till den andres konto, det slipper man på eBay så jag tycker det är säkrare och tryggare. Sen så är det fler företag som säljer tårtdekorerings-saker genom den sidan.

/T

MinaGuldkorn
0

Ikea har oxå lite formar för en slant. Men annars har tradera rätt mycket.

ilsebilse
0

Jag har en ställbar form, har fått den av min pojkvän men tror den kostar runt 350 kr. jag kan ställa in den från typ 6 bitar till 20 då behöver man ju inte många olika formar. Dock finns det ingen botten utan man ställer den platt på plåten.