Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 3165 ggr
Tessen
3

Försök till rostårta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag försökte spritsa min första rostårta idag till mamma och hennes man's 5e bröllopsdag idag. Jag är någorlunda nöjd för att det var första försöket och för att det inte var helt rätt tyll iaf.

Det är ljus botten med hallon/färskostmousse i botten och en citronmousse med mango och passionsrippel i. Först lite spacklad med och sen spritsad med vaniljgrädde då dom ville ha en gräddtårta. Så här blev den iaf:

/T

Wand
0

Fyhelsike vad gott det ser ut(och låter)!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Toxics
0

fin!!

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Tessen
0

#1 Tack :) Jag har lite utav fyllningarna kvar som får bli middag/efterrätt idag ^^

/T

Tessen
0

#2 Tack så mycket. Jag är nöjd för att det är första försöket iaf :)

/T

idaah
0

Ser gott ut och fin är den också! :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Solaika
0

Grädde är svårt att spritsa snyggt! Tycker du lyckades kanonbra :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Tessen
0

#6 Tack så mycket! Nej det är verkligen inte det lättaste (:

/T

plutopellis
0

Mums! Vad fin! Tungan uteGlad

Tessen
0

Tack (: Jag fick jätteont i axeln av spritsandet så jag är glad att den blev någorlunda fin iaf (: Hoppas dom gillade smakerna också. Jag har iaf ätit upp en del av det lilla jag inte hade i (den blev superhög) och jag tyckte det var gott iaf (:

/T

LisaF
0

Det där lät ruskigt gott! Och så charmig den blevGlad

Får man fråga om du skulle vilja skicka receptet du använde på citronmoussen med mango och passion? Oskyldig

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Tessen
0

#10 Den blev tydligen väldigt god. En kompis till mamma (vars dotter är konditor) ville ha recept på tårtbotten och mousserna för att göra till sin andra dotters student ^^ Haha

Det är klart jag kan skicka det receptet! :) Man ska dela med sig! Jag har så sjukt många recept >.<

/T

LisaF
0

#11 Tack Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus