2 funderingar
Tjenixen på er!
Fråga nummer ett: Det finns en slags kopiator/maskin som trycker bilder på Marsipan, men jag kan för mitt liv inte komma på vad de heter, och följaktligen inte finna vart man kan köpa sådana. Nån som vet?
Fråga nummer 2: Jag har för ett tag sedan fått jobb som bagare/konditor, Har tyvärr ingen formell utbildning men har tydligen en hel del anlag och viljan att lära är det inget fel på. Men jag känner att det finns lite blinda fläckar som jag skulle vilja ordna till. Letar efter kvälls/helg-kurser nånstans i närheten av Gästrikland, men det verkar omöjligt? Finns det några sådana kurser?
kram på er!
jag vet inte riktigt om du menar en tårtprinter liksom?
(kan det vara så lätt?) vet att vissa konditorier/bagerier har sådan.
Det närmsta jag själv hittat är martha stewarts cricut eller vad den heter att ha hemma.. :) (hittade det av en slump innan idag när jag satt och surfa på ebay.. ) :) men det finns ju säkert andra märken med. :)
Med lite socker i botten.
http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.
Ja så kan det nog heta.. Hittade massor med folk som vill sälja utskrifter och oblater.. Men jag vill ju ha själva apparaten ;) Hoppas kanske att nån kan veta vart jag ska leta, nåt företag som säljer dem.
Tack för svar!