Dulce De Leche
Hoppas att jag stavade rätt! ;)
Jo, vet ju hur man gör egen sådan. Men blir den väldigt söt? Alltså, väääldigt söt? Och har ni bra tips på nån frukt eller bär som det blir gott med? Planerar nämligen tårtfyllning! :)
den bli väääldigt söt! hallon är ju syrligt, det borde ju kunna funka, eller kiwi kanske?
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Jag tänkte nästan det! Mm, ja, det mesta är ju gott med kola. Vad sägs om röda vinbär? Vi ska tömma frysen för urfrostning…
Citron eller lime tror jag skulle bryta av bra till för Dulche de Leche är verkligen jättesött!
/T
Som sagt, det är VÄLDIGT sött. Tycker man att glass med kolasås är sött så ska man nog inte prova på dulce de leche.
Jordgubbar eller vinbär skulle nog funka till den, då detta är aningen syrligt. Själv gillar jag inte smaken av citron, men det är väl individuellt! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Vilka bra tips ni ger! Ja, jag tycker verkligen glass o kolasås är sött.. oj, då vet jag inte hur det blir med Dulce! xD Men jag fick för mig att man kanske kunde blanda den med vispgrädde, så får man en kolagrädde? :)
#5 Ja, det skulle nog kunna bli supersmarrigt!
Om du ska köra på det så tror jag att vinbär blir det rätta valet, jag är svag för vinbär och grädde i överlag… 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#6 hihi ja, vinbär är så gott :) Tror det får blir nåt sånt!