Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 2414 ggr
Marianns LCHF Mat & bak
1

LCHF-bakverk?

Finns det något intresse här för att jag bidrar med några recept på LCHF-bakverk? Visserligen finns  några på KiF…

Vill inte klampa på om inte intresse finns. Därför frågar jag först.

Glad

hus-musen
0

Jag brukar ioförsig kika på KiF, men det vore skoj med en egen länk här oxå!

Qui dormit, non peccat

plutopellis
0

Vet inte vad det innebär alls så hade varit roligt Glad

Marianns LCHF Mat & bak
0

#2 Det är bakning utan mjöl/spannmål och Socker. Glad

Det är möjligt att man här på sajten vill hålla det "rent" från annan sorts bakning. Det respekterar jag och därför frågar jag först.

plutopellis
1

Det får ju självklart sajtvärdarna svara på men för min del tycker jag det låter spännande! Glad och bakverk som bakverk eller? Vad de än innehåller. Och recept är ju tillåtet att dela med sig av så. Kollade in under "om sajten" men där stod ingenting så verkar inte finnas några regler direkt.

Pebble
2

Jag är intresserad! Glad och håller med #4 "Bakverk som bakverk".

Där är ju fler än vi lågkolhydratare som har nytta av recepten. Både de som är diabetiker samt de som är glutenallergiker. Vore konstigt om du inte får dela med dig av dina recept.

…läste sedan att du har ju en helt egen bakbok med LCHF samt en hel hemsida med massa tips och råd. Nyfiken som jag är laddade jag ner dit gratiskapitel och finner ett ordentligt recept på semlor. Tusen tack för det! Tungan ute

Vintersnö
0

Jag är jätteintresserad! Jag älskar att baka, men har en del diabetes i släkten och vill därför gärna vara försiktig med Socker och kolhydrater. Så jag skulle bli väldigt glad om du delade med dig av några goda recept. Skrattande

Marianns LCHF Mat & bak
1

Jag delar friskt på min blogg och i min signatur här finner man en blädde pdf, där ser man 5 recept ur boken.

Här på bakverk kan jag inte lägga ut något då jag inte fått klartecken för det så, detta blir på det sätt de som vill komma åt mina bakverks recept kan göra. Kika i inläggen här och fäölja länkar i min signatur!

KRAM Mariann