Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketterverktygtillbehör
Läst 7290 ggr
Dolly-Fifi
1

Bra sprits?

Hej!
Undrar om ni kan tipsa om någon bra sprits o bra tyllar?
Wilton?
Har ni engångspåsar?

Tacksam för svar!
/Lottis

Dolly-Fifi
0

Ingen alls som har nåt bra tips??

Swars
0

Jag använder en vanlig sprits köpt på Coop Forum. Funkar lika bra som andra spritsar! Dock använder jag en vanlig plastpåse att lägga smeten i istället för den man får med :)

Dolly-Fifi
0

Okej, tack för ditt svar =)

missflinga
0

Jag brukar använda engångssprits som är en tjockare plastpåse. Men när jag ska använda mina tyllar som är köpta på mataffären så måste jag tejpa runt fästningen för att det som är i påsen inte ska glida runt om den. Jag är väldigt sugen på att köpa ett stort kit med tyllar från Wilton. Jag har uppfattat dem som vääääldigt bra!

Dolly-Fifi
0

Okej, då får jag väl testa såna engångs =)
Ja jag är och sugen på att köpa såna =P
Men jag såg tyllar i en affär som heter Kökskompaniet. Såg ut som Wiltons ungefär. De är kanske lika bra?

[Northbridge]
0

Köpte på IKEA dagen innan julafton. Tyllarna är inte gjorda av plast, vilket jag tycker är bättre för man får finare resultat. Brukar köra med plastpåsar istället för påsarna man får med…

Trollhassel
0

Jag använder Wilton feather weight spritspåsar, tippar och kopplingar också från Wilton. Supersmidiga och oerhört trevliga. Det finna en uppsjö av olika spritsar till olika ändamål. Rekommenderar att du köper dem. Bra kvalité!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler