behöver åsikter!:P
nu är jag i planeringen av min tårta som jag ska ha när jag fyller år på lördag! det blir nog två likadana!
det blir en vanlig ljus botten! jag funderar på dumle fluff i ett lager och bananmousse i det andra lagret! blir det bra tillsamans?
sen funderar jag på om jag kan garnera med chokladkräm och ev lite smörkräm för att kunna göra mönster! blir det för mycket choklad tro?
tacksam för svar!!:) skickar med en bild på min förra tårta! också min förra! fick inte till det med SPn så den blev väldigt tjock men annars är jag super nöjd med den! för att vara första!!
Jag tror att det kan fungera :) Dumle och banan fungerar ju bra ihop
och choklad kan det aldrig bli för mycket av
Grattis på födelsedagen i förskott föressten!

Jag skulle tro det blir väldigt sött, men allt handlar ju om vad man gillar. Dumlefluff, banan, smörkräm och sp är ju allt väldigt sött. Kanske det blir väldigt bra också.
Hoppas du får en fin födelsedag och grattis
tackar!:)
jo de kan nog bli sött.. men vet inte vad jag annars ska göra! jag vill ha dumlefluff.. och jag vill inte ha typ hallon mousse för de gjorde jag till min syster;P
äsch de blir nog bra!:P

Det blir nog gräsligt sött. Välj nåt annat bär. Jordgubb är jättegott med dumle. Björnbär funkar oxå. Eller varför inte en lätt citronmousse :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
redan försent! ska lägga ihop den idag!:P
tror de kan funka ändå..