Hejsan
Hej igen, Hej Solaika.. är tillbaka under nytt namn (förut hette jag werner och var med och skrev mycket i tårtfyllnings tråden)
Har smått panik, min far och hans fästmö bjöd mig och min sambo på middag ikväll, först försökte dom få oss att laga maten och köpa den, då backade jag.. nu ringde han och sa att jag åtminstående måste fixa en tårta.. så fullt man bjuder inte någon och ber dom att betala för sig, nu satt jag och funderade över att göra något snabbt och simpelt iallafall då.. letar efter en tråd som fanns när jag var medlem här förut som gick ut på att folk matchade smaker för när det kommer till just smaker har jag svårt att sätta mig in hur de kommer passa utan att testa innantill ^^
Sorry att jag startade en helt ny tråd om detta men jag har bråttom.. ska till ikea strax med morsan, hennes syster och svåger (sambon vägrar följa med).. sen måste jag hinna städa lite innan vi ska iväg ikväll så just nu fantiserar jag om att en köpt tårta kanske kan bli god om man drar en sked samba olek innan man smakar..
Nej usch behöver fixa något snabbt..
Väldigt märkligt att bjuda hem folk men kräva att dom tar med sig något. Kör på kladdkaka, det går snabbt.
#1 jo det var det, kom dit iallafall med köpt glass för jag hann knappt ens va i affären innan vi skulle åka ut.. och då frågar dom så klart om tårtan.. att göra en tårta tar ju inte 30 minuter med mousser och fluff, jag hatar ju vanlig gräddtårta så det går ju ej..