Ny ugn
Fick min älskade spis inkopplad idag och jag gjorde en sockerkaka för att testa vilken uppfinning varmluft
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Va skoj med ny spis! Det skulle jag med behöva…
Din ser precis ut som mammas o pappas nya o de är jättenöjda med den.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Oh va härligt jag älskar sådan spis som bara blir varm på en gång, ska vi byta? Jag har en gammal från 98. ;P
Är det ett hjärtformad kakform? Jag vill ha en sådan men inte lyckats hitta, de flesta har bara tråkiga runda former. ;P

Finns på dollarstore, Jo det är en hjärtformad form. Vill inte byta spis men du kan ju byta med affärn=) Fast då måste du lägga till lite emellan
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
#3. hehe, ja ingen vill ha min gamla fula spis, hatar att jag bara har tre plattor, jag brukar oftast koka 4 saker samtidigt eller nja det går inte så bra men brukar oftast göra en med sås, en med kokta grönsaker, en med poatis/ris/pasta och en med steka, det går inte så bra nu, kanske ska skaffa micro, hmm. ;P