Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettkakor
Läst 1824 ggr
Kramis65
0

Ny ugn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick min älskade spis inkopplad idag och jag gjorde en sockerkaka för att testa vilken uppfinning varmluft

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

JMax
0

Va skoj med ny spis! Det skulle jag med behöva…

Din ser precis ut som mammas o pappas nya o de är jättenöjda med den.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[TrevorS]
0

Oh va härligt jag älskar sådan spis som bara blir varm på en gång, ska vi byta? Jag har en gammal från 98. ;P

Är det ett hjärtformad kakform? Jag vill ha en sådan men inte lyckats hitta, de flesta har bara tråkiga runda former. ;P

Kramis65
0

Finns på dollarstore, Jo det är en hjärtformad form. Vill inte byta spis men du kan ju byta med affärn=) Fast då måste du lägga till lite emellanOskyldig

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[TrevorS]
0

#3. hehe, ja ingen vill ha min gamla fula spis, hatar att jag bara har tre plattor, jag brukar oftast koka 4 saker samtidigt eller nja det går inte så bra men brukar oftast göra en med sås, en med kokta grönsaker, en med poatis/ris/pasta och en med steka, det går inte så bra nu, kanske ska skaffa micro, hmm. ;P