Tårt/bakredskap
Hejsan,
var brukar ni få tag i era tårtredskap ifrån? Jag har beställt en hel del från kakburken men det mesta jag använder kommer från Tupperware. (Förutom specialverktyg.) Om någon är intresserad kommer jag gärna hem till er på en demo och visar upp produkterna (gäller endast om du bor i Skåne). Det blir en mysigt litet party på cirka 2 timmar som kommer handla om burkar, kavel, kavlingsmattor, spritsboll, tyllar m.m. :)

Kakburken, Tårtdecor, Squires kitchen är väl de ställen jag köper det mesta ifrån.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Squires kitchen har jag faktiskt aldrig beställt någon ifrån. Ska kolla in deras sida nu.:)
Jag har en hel del Tupperwareredskap också, men de är verkligen betydligt dyrare än det mesta andra. En del saker tycker jag är prisvärda - t.ex. den fantastiska slickepotten - medan annat funkar sådär. :)

Ja, att Tupperware kostar en del kan man inte förneka. Å andra sidan har man livstidsgaranti på prylarna, går något i sönder får du en ny! :)
Fast det beror väl lite på antar jag. Min silikonbakmatta är toktrasig, men det känns lite konstigt att kontakta en försäljare om det..

Du kan kontakta mig. På vilket sätt är den trasig? TW ersätter inte saker som är av självförvållad skada.
Jag kan ta en bild vid tillfälle. :)

Absolut. :) Lättast är om du bokar ett party å så tar jag med mig din söndriga bakmatta och skickar den till lagret samma dag.
Mm, fast det är jag inte så sugen på :) Sen bor jag inte i Skåne heller. Jag har haft ett par demos här, men jag tycker att det är rätt jobbigt - jag gillar inte att utsätta mina kompisar för köppress :)

Oj, utsätta dina vänner för köppress? Det låter inte alls som ett roligt party det där.. :S När jag tidigare varit värdinna tycker jag det fungerat bra. Man spenderar en halvtimme till att lyssna och klämma på saker, efter det äter man en mumsig kaka och fyller i beställning om man är sugen på något. :)
Jodå, det är jättetrevligt, men jag tror nog att de allra flesta känner viss köppress vid hemmapartyn - oavsett vad det gäller.
Själv skulle jag handla betydligt Tupperware om det gick att beställa direkt på ett smidigt sätt - nu blir det Ebay. Och det är ju dessutom betydligt billigare :)
Det finns något som heter bagaren och kocken, både som affär i Göteborg( tror jag) eller å nätet. Dom har mycket olika saker! Roligt ställe!