Cupcake fråga;
Hej!
Jag tycker att cupcakes är så otroligt vackra. Så nu tänkte jag planera till sveriges nationaldag (Brukar inte fira den men ändå) Jag fick insperation på någon amerikansk hemsida där h*n hade gjort mönster ifrån deras flagga på cupcakesen. Men nu till min fråga:
Skulle de här smakerna passa ihop?
En botten av vanlig muffin smet som man droppat någon droppe pepparmyntsolja i och lite chokladbitar i.
Topping av mandelmassa/Marsipan i blått och gult gjorda som sveriges flagga (Sitter fast med glasyr) Och någon jordgubbe bit på det?
Hihi, jag blandade lite saker jag tyckte om ^^
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Tja, det är dina cupcakes, så gör nåt du tror blir gott :) Choklad och mint gillar jag med, men inte till jordgubbar :)

Nu har jag bombat mej själv med lite recept på frosting. After eight frosting, cream cheese frosting och vit choklad frosting =)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Jordgubbar doppade i choklad är gott. Choklad med en liten svag smak av mint skulle nog passa. Men inte så att det smakar mint bara så att det blir lite fräsch lättare smak.
Annars kan jag tänka mig att bittermandeldroppar i smeten skulle passa bättre. Det går bra ihop med Marsipan OCH jordgubbe.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!