Dumlefluff & vitchokladmousse?
Funkar den kombinationen? Blir det hiskeligt sött?

Personligen skulle jag nog tycka att dte blev för sött. Jag hade dumle ihop med kokos och det tyckte hela familjen var för sött så vit choklad skulle nog bli väldigt sött. Men smaken är ju så olika så det beror nog på hur sött man gillar. Jag är en person som vill ha syrligt och fräscht hellre än sött så min åsikt kanske inte är att lyssna på 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hmm.. Jaha… Det är en beställd tårta så det är ju så svårt att veta vad dom gillar också…
Skulle du tagit vaniljmousse ist? Eller vad skulle du gjort?

Ihop med dumle menar du? Jag hade nog valt apelsin eller lime ihop med dumle för att bryta det söta. Ihop med vit choklad hade jag kanske valt en väldigt mörk choklad för att komplettera och bryta.

AH! Ja det var till Dumle jag menade…. Det var ett starkt önskemål att det skulle vara dumlefluff i tårtan så jag får väl utgå från det. Ska höra om det är ok att köra en apelsin eller lime-mousse då.
Tack för svar!

Men kolla med dem… det är många som gillar banan ihop med dumle har jag läst här på sidan. Jag är som sagt lite udda och min smak stämmer sällan överens med den stora massan s.a.s. 
Kanske hallonmousse till Dumle? (Har dock inte testat själv.)
Beror oxå på vem som ska ha tårtan, barn gillar oftast sötare än vuxna och om man täcker med sugarpaste blir det ännu sötare.

Ja, jag håller på att göra en kombinationslista i en annan tråd. Kom gärna in där och fyll på om du har ideér =)