Makroner

Aldrig hört talas om… vad är de?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Samma här………har aldrig sett eller hört talas om dom. Tacksam för en förklaring.
Det är verkligen supergott ja! Men inte helt lätt att göra själv. Jag har bara testat nån gång, och det gick sådär - men det är träning som gäller. Nästa gång blir det det här receptet jag provar.
Hoppfull - det är en klassisk fransk småkaka, gjord med mandelmaräng (men man kan variera massor) och fylld med nästan vad som helst. Allt från chokladtryffel till hallonsylt :)

Har aldrig heller hört talas om de.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Har sett dem många gånger men aldrig testat själv. Det låter spännande :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#3 Aha, det låter ju supersmarrigt!

Anne: TACK TACK för det receptet. När jag nu får tummen ur så ska jag testa det receptet!
På bilden så ser det ut nästan som dom är täckta med SP!

Ja, jag tycker dom ser så festliga ut! 

Tycker de ser så äckliga ut, har smakat något liknande från en affär o de smakade som wellpapp ungefär.. Men de kanske är godare om de är hembakta!
Qui dormit, non peccat

Jag tycker kanske inte direkt att de ser äckliga ut, men lite konstgjorda. Lite som #10 skriver om papper.
har aldrig hört om de innan
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Jag är inte säker men jag tror att den kommer ifrån Frankrike där man brukar servera flera stycken med olika smaker och fyllningar tillsammans med kaffe eller te. de ska vara ganska små och är lite grand fransmännens svar på engelsmännens aftrenoon tea. Men som sagt, jag är inte säker :)

jo de är ett fransk påhitt=)
Qui dormit, non peccat
Får väl erkänna att jag läste fel (A) Men jag har sett och hört talas om dem förut, spännande :D
-' Rebecca Johansson