Tårtfyllningar?
Jag ska göra en tårta till ett kalas nästa lördag men jag vet inte alls vad för tårta. Jag tror det blir ljus botten sen har jag funderat lite på kombinationen kokos lime eftersom den erkar vara så populär men bli den inte lite smaklös? Eller det kanske bara är jag som tycker att det låter som det
Någon som har något tips med choklad kanske? Den kan inte innehålla hallon, mint eller apelsin i övrigt är jag öppen för förslag 

jag är barnsligt förtjust i bär och frukt så kanske en med blåbär och vit choklad? Hur ska du garnera tårtan? Jag hade fyllt den med frukt på toppen o hat gelatin över=)
Qui dormit, non peccat
Blåbär - vit choklad lät ju toppen! Det blir det, jag tycker om frukt i tårtor också eftersom jag oftast täcker med sp, då blir dte lite syrligt som bryter av mot allt det söta.
Tänkte få den att se ut som en present med lite band och sånt. Men jag skulle ju kunna göra banden mörkt blåa och dekorera med blåbär längst ner som ett pärlband…hmm tål att tänkas på! Någon annan som har tips så kom jättegärna med dem! :)

Vad du kan göra med föresten är att om du täcker med sp o sen gör ett kryss i mitten och viker upp flärparna som blir så kan du ju lägga jordgubbar eller mer blåbär där=)
Lägg ut bild sen, vore skoj att se hur den blev=)
Qui dormit, non peccat

Tog med en tårta till Hobbyn som blev mycket uppskattad. Väldigt enkel att göra måste jag säga.
Färdiga bottnar
Ett lager Mosade bananer. En eller två st
Ett lager Krossad annanas. Ca två burkar (avrunna)
På hade jag ett tunt lager med lågfettgrädde, eldorados mandarinbåtar och inlagd persika som jag skivade.
Inte en smula blev det kvar =)
Brukar även byta ur nått lager mot chokladmousse ibland