Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 2240 ggr
johan86an
1

Prinsess tårta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde prinsess tårta i freddags förberede till alla hjärtans dag och på bilden ser ni resultatet vid frågor om hur jag gjorde vad jag andvände osv skicka gärna pm!

Mvh// Johan

Tequiero93
0

Jättefin!

johan86an
0

#1 tack så vänligt av dig första gången jag gjort själv med! Jag och flickvännen blev jätte nöjda:D

johan86an
0

läste din press ge inte upp din dröm kan gå i uppfyllelse jag vill arbeta som kock jag har utbildning för de men hittills har jag inte kommit längre än till disken:(

Tequiero93
0

jobbigt, men de kommer nog att hända att du blir kok me :)

johan86an
0

Jag hoppas på de men de blir nog inte där men  jag kan förstå dem lite faktiskt jag har ett små jobbigt handikapp som påverkar så de vågar kanske ej ha mig i köket:S pm istället?

johan86an
0

jag ahr problem med mina händeer ville ej skriva de här men ja nu kan du ju förstå varför jag inte blir insläpt i köket:(

Tequiero93
0

aa, visst, pm, aa, kan förstå de

johan86an
0

nu är de ju faktiskt försent nu vet snart alla detta ju:(

Tequiero93
0

Det är väl ingen fara?

Oriel
0

Tycker att den blev fin eftersom Marsipan inte är så lättarbetat =)

-' Rebecca Johansson

johan86an
0

oriel måste göra dig besviken de är ett färdigt lock vi satt på direkt på tårtan så vi har ju fuskat men enligt mig så blev den ju faktiskt bra ändå !

Oriel
0

Men den var ändå fin :)

-' Rebecca Johansson

johan86an
0

tack skall du ha!

Tigra
0

Fin=) Gjorde också en för nån vecka sen till ett barnkalas, så jag gjorde öron av vanlig jordgubbsrulltårta och spritsade ut choklad och gjorde ögonbryn, nos mun… ja ett nallepuh ansikte =) Den blev mkt populär och smakade jätte bra=) Jag som trodde det var invecklat att göra en princess tårta, men icke det, det var ju enkelt :P

johan86an
0

yes box tigra ingen match alls jag trodde precis som du men inte då:P min blev till alla hjärtans dag flickan blev så nöjd´de blev jag på kvällen sen med kan jag ju lite små villigt erkänna:P

Tigra
0

hehe… tur att det blev en lyckad kväll då ;)

johan86an
0

ja tack verkligen! men måste ändå säga att roligast  hade jag igår fy fan så nice de var! riktigt mycket sprit ett trevligt gäng etc rätt bra musik med skit bra alltså…