Kondomtårtan..
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Haha, kulig ^^
Hoppas den var god :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Blommor och bin XD
Umm, varför gör man en kondomtårta? Undrade just vad ni skulle få för gäster, skall väl jag skita i och för sig. Rolig och gullig var den i alla fall. 

Hehe festlig tårta!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ja nog vart den lite annorlunda iaf
Den vart ju gjord efter önskemål av min äldsta son..som fyller 15 år idag..och det är ju bara bra om han tänker på sådana då
Jag brukar alltid fråga mina pojkar vad de vill ha för sorts tårta till deras födelsedagar..har även gjort fotbollsmatch,krig,monsters inc,saik-tårta m.m
Och den var mkt uppskattad av mina/våra gäster…både smak och utseende..min brorsdotter sa att hon tyckte det var så roligt att komma på kalas hos oss eftersom jag gjorde så roliga tårtor..ser det som en bra komplimang
kul att göra var den oxå:)

Haha va roligt! Jag fyller också femton i år
men jag har då aldig sett kondomer med dumle och banan smak ;D Men jag kan tänka mej att pröva den , haha :D
/Elvira :D

ja det skulle nog vara uppskattat om det fanns en sådan riktig*skrattar*
Fast den är nog godast som tårta:)

Joo det tror jag med :D hihi!
/Elvira :D

Du skulle inte vilja bli min privata tårtbakare? :P Den där tårtan ser både god o rolig ut!

Tack för det..men jag tror inte att jag har tid med att bli privat tårtbakare
Men jag tycker att det är så roligt eftersom jag då får chans att vara kreativ..och dom chanserna missar jag sällan..
Ha det bra!

Den var jätterolig! Det tog ända tills nu innan jag fattade vad den föreställde… snacka om att vara långt ifrån den världen!
Så'n skulle mina söner få…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ja man måste nog tänka som en tonåring för att se direkt vad det föreställer..Blommorna och bina var ju iaf enkel iaf
Det är ju mkt roligare att få en speciell tårta tycker jag..istället för de vanliga gräddtårtorna som en annan fick när man var barn..
Har nu fått en beställning av min mamma som fyller nu i Mars..Har fria händer där..få se vad jag kommer på för roligt..
Har ju ngt gammalt fult kort sedan vi var i High chaparall..där hon föreställer en indian..undrar om jag ska beställa ett oblat av det och lägga på…
Ha det bra!