Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketterverktygtillbehör
Läst 3627 ggr
Linn
0

panduro

Vad kan man köpa för roligt på panduro till bakning. Hörde att SP skulle finnas där. Något annat att rekomendera? Tänkte åka dit i morgon efter jobbet.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Solaika
0

SP har de. Pastafärger har de oxå, dock tycker jag de är på tok för dyra. Sen har de säkert lite formar o annat kul oxå :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Linn
0

Vart handlar ni ifrån?

Linn

Solaika
0

Jag beställer på Kakburken eller Tårtdecor. Det finns andra shopar oxå men jag föredrar de två :)

Does it become a walk?

/Ida

Linn
0

Jag kollade på kakburken men det var ganska dyr frakt därifrån? fast frakt? Eller misstolkade jag det? Skulle vilja beställa lite småsaker därifrån men det kändes som att det inte var värt det med frakten? tårdecor har jag inte tittat på än.

Linn

Ebba-A
0

#4 Tårtdekor har frakt på 50 kr, väger det över 2 kg kostar det 129 kr.

Värd på Choklad iFokus

Tequiero93
0

Det är de jag inte gillar med att beställa över nätet för det blir oftas dyrare än vad sakerna är värda :S

Solaika
0

Kakburkens frakt tycker jag är överkomlig. De har ju en enhetsfrakt oavsett vikt. 49:- känns helt okej för mig. Lite sur på att Tårtdecor är de som har den SP jag vill ha och det blir snabbt dyrt om man ska ha mycket SP. Bor man i närheten av Kungälv kan man ju alltid gå in i deras butik och handla utan frakt :)

Does it become a walk?

/Ida

april4
0

#7 Tänk om vi kunde ha en sån butik här i stan!!!

Linn
0

#7 Jag bor ju i stenungsund, så det är inte lågt till kungälv för mig inte. Men jag tyckte inte att de hade så mycket på tårtdecor…

Linn

Frida
0

#7 Frakt hos Kakburken är 59kr inom Sverige.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Solaika
0

#8 Ja eller åtminstone typ i Västerås. Allt ligger i Stockholm eller nedåt göteborg-skåne.

#9 Jag tycker Tårtdecor har det mesta man behöver faktiskt. Såvida de inte har minskat på sortimentet sen jag tittade in där sist. Jag skulle gärna titta in på deras butik men Kungälv är låååångt från mig :P

#10 Det va det värsta. Då har de höjt sen sist. Trist :/

Does it become a walk?

/Ida

Åsa S
0

Vilken firma ska man välja ifall man vägrar stoppa AZO-färgämnen i munnen??? Borgebys kryddor har ett litet färgsortiment med mer natrliga färger finns det mera specialinriktade bakfirmor som satsar på bättre innehåll i färgerna? Tårtdecor hittar jag inte någon information hos vad det är för innehåll i färgerna, kakburkens sortiment går bort direkt, E-nummerna de uppger på färgerna ger ju skrämselhicka.

Solaika
0

#12 Det törs jag faktiskt inte svara på. Maila till Tårtdecor och fråga om du undrar över deras färger.

Does it become a walk?

/Ida