Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 1588 ggr
[Norum]
0

Mitt första köp! :-)

Nu har jag handlat på Tårtdecor… Bara lite för att se hur det fungerar att klä in en tårta, har aldrig gjord det förr. Kanske gör jag bara några bakelser, känns lite lyxigt med en hel tårta till oss 2 bara för att. :-) Då kan man ju göra några små med olika fyllningar. Minitårtor! :-)

Hur länge brukar det ta innan man har det hemma? Jag har betalat så allt är klart.

FeliciaS
0

Vad skoj!
Har ingen erfarenhet av tårtbak och allt vad det innebär, så jag lämnar svaren till någon annan :) Men lycka till!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

kanin
0

Du får nog nästa vecka.

april4
0

Det brukar ta ca 2-3 arbetsdagar  från det man beställt

Solaika
0

Tårtdecor brukar vara snabba.. iom att det är helg emellan tar det ju nån dag extra dock. Början på veckan kommer det nog ska du se :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Norum]
0

Har inte fått något paket ännu. :-(  Väntar, väntar…

Solaika
0

va märkligt.. dom brukar vara snabba. Har du fått nåt mail med uppdatering?

Does it become a walk?

/Ida

[Norum]
0

har inte hört ett skvatt.. får jag inget i morgon tänker jag kontakta dom och se vad dom säger.

Solaika
0

Vad märkligt.. Tårtdecor är nog den enda som jag verkligen ALDRIG haft problem med.

Does it become a walk?

/Ida

[Norum]
0

Jag fick mail idag.. Jag hade handlat för 147 kr så min order var annulerad. Var tvungen att handla för 150 kr. Suck! Men jag vet ju det till nästa gång..

FeliciaS
0

#9 Nej, vad jobbigt! ;P 3 kronor liksom..

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Norum]
0

Får skicka efter mer nästa gång. haha
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, har ont i skallen så jag tror det spricker snart. Förkylning på väg? Rynkar på näsan

Solaika
0

Oj.. det hade jag ingen aning om. Men va fånigt, och dumt av dem att inte höra av sig tidigare.

Hoppas huvudet är bättre idag.

Does it become a walk?

/Ida

[Norum]
0

Tog tid innan jag fick nåt mail och jag vet inte hur det blir med pengarna heller. Betalade ju direkt via kort..
Känner mig rätt mosig och sambon nyser hela tiden i dag, så vi får väl se åt vilket håll det går. Det är ju många som ligger i förkylning nu..

Solaika
0

Har dom annulerat din beställning så ska pengarna ha kommit tillbaka till dig. Men kolla upp det och hör med dem på Tårtdekor om det fattas fortfarande :)

Does it become a walk?

/Ida

[Norum]
0

Inget är insatt på kontot.. :-(
Har mailat dom så jag får väl se vad som händer.

Solaika
0

Det behöver inte ha satts tillbaka. Det kan vara så att de bara har avslagit din betalning och då kan det vara så att det inte syns att nåt är insatt utan transaktionen har bara tagits bort lixom. Men avvakta svar så får vi se.

Does it become a walk?

/Ida